[Irrlicht]Błąd w lekcji 3
Ostatnio zmodyfikowano 2014-06-20 00:30
Yoninde Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Irrlicht]Błąd w lekcji 3 » 2014-06-13 21:51:57 Wkleiłem kod przykładu z lekcji 3 i zamieniłem ścieżki do tekstury i do meshu.3ds. Jak próbuje kompilować, to pokazuje się error w 11 linijce IrrlichtDevice * device = createDevice( EDT_OPENGL, core::dimension2d < s32 >( 640, 480 ), 16, false, true, false, 0 ); error: in passing argument 2. Jak zmienię < s32 > na < u32 > tak jak to było w lekcji 2, to skompiluje się poprawnie, ale wyskoczy błąd gdy odpalę program. Plik Irrlicht.dll jest tam gdzie plik.cpp i tam gdzie .exe |
|
pekfos |
» 2014-06-19 12:44:11 ale wyskoczy błąd gdy odpalę program. |
Jaki? |
|
bingo009 |
» 2014-06-20 00:30:37 Na tej stronie kurs jes nieaktualny. W najnowszych wersjach Irrlicht'a jest nieco inaczej, np. <u32> zamiast <s32>. |
|
« 1 » |