Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML 2.0 Kolizje Prostokąt - koło

Ostatnio zmodyfikowano 2014-06-27 15:51
Autor Wiadomość
MrPoxipol
» 2014-06-27 14:58:05
q to pozycja koła [pobrana z getPosition()], b to rozmiar prostokąta, Bp to pozycja prostokąta [Dokładnie lewego górnego rogu ], c promień koła
oo, bardziej się tego nie dało pomieszać (poczytaj o pisaniu dobrego kodu)
PS Promień to r.

/edit: Wiadomo. Po co z dobrych chęci komuś coś podpowiedzieć - przecież dobrymi chęciami to piekło wybrukowane.
Temat zamknąłem zaraz po rozwiązaniu problemu ale Pan "MrPoxipol" musiał wtrącić swoje dwa "bezcenne" grosze i temat otworzył.
Bezcenne? No nie wiem..jak kto uważa.
P-112841
arczi14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-06-27 15:38:33

PS Promień to r.
WOW naprawdę ?! Olśniłeś mnie...
P-112843
DejaVu
» 2014-06-27 15:42:59
Wyluzujcie... temat zamykam skoro jest rozwiązany.
P-112844
arczi14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-06-27 15:51:28
Temat zamknąłem zaraz po rozwiązaniu problemu ale Pan "MrPoxipol" musiał wtrącić swoje dwa "bezcenne" grosze i temat otworzył.
Dziękuje dobranoc.
P-112847
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2