SFML 2.0 Kolizje Prostokąt - koło
Ostatnio zmodyfikowano 2014-06-27 15:51
MrPoxipol |
» 2014-06-27 14:58:05 q to pozycja koła [pobrana z getPosition()], b to rozmiar prostokąta, Bp to pozycja prostokąta [Dokładnie lewego górnego rogu ], c promień koła |
oo, bardziej się tego nie dało pomieszać (poczytaj o pisaniu dobrego kodu) PS Promień to r. /edit: Wiadomo. Po co z dobrych chęci komuś coś podpowiedzieć - przecież dobrymi chęciami to piekło wybrukowane. Temat zamknąłem zaraz po rozwiązaniu problemu ale Pan "MrPoxipol" musiał wtrącić swoje dwa "bezcenne" grosze i temat otworzył. |
Bezcenne? No nie wiem..jak kto uważa. |
|
arczi14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-06-27 15:38:33 WOW naprawdę ?! Olśniłeś mnie... |
|
DejaVu |
» 2014-06-27 15:42:59 Wyluzujcie... temat zamykam skoro jest rozwiązany. |
|
arczi14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-06-27 15:51:28 Temat zamknąłem zaraz po rozwiązaniu problemu ale Pan "MrPoxipol" musiał wtrącić swoje dwa "bezcenne" grosze i temat otworzył. Dziękuje dobranoc. |
|
1 « 2 » |