Jak skompilować statyczną bibliotekę - FTGL PixMap font
Ostatnio zmodyfikowano 2009-11-11 16:24
jimmye Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
Jak skompilować statyczną bibliotekę - FTGL PixMap font » 2009-11-07 23:07:59 Przez ostatnie kilka dni próbowałem znaleść liba biblioteki FTGL, ponieważ chciałbym skompilować program używający tej biblioteki do obsługi czcionek - FTPixMapFont. Nie mogłem znaleść statycznej biblioteki, więc będę musiał sam ją skompilować, chyba, że miał ktoś do czynienia z tą biblioteką, to niech podrzuci liba :/ Może jest jakiś tutorial kompilacji statycznej biblioteki? Jeżeli ktoś wie coś na ten temat, to proszę o pomoc w kompilacji.  | 
 | 
Elaine  | 
  » 2009-11-07 23:15:33 W folderze z biblioteką powinien być plik readme.txt lub install.txt, przeczytaj go/je, tam jest napisane.  | 
 | 
jimmye Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2009-11-08 16:06:20 No nie wiem, bo tam tylko dla linuxa jest opis.  | 
 | 
Thud  | 
» 2009-11-10 21:03:18  | 
 | 
Elaine  | 
  » 2009-11-11 16:24:44 Cygwin w łapę i jedziesz...  | 
 | 
|  « 1 »  |