SFML 2.0 Spadek wydajności
Ostatnio zmodyfikowano 2014-07-01 18:50
DejaVu |
» 2014-07-01 18:08:20 Mylisz się. void Player::Draw( sf::RenderWindow & win ) { if( death != true ) { player.setTexture( t_player ); } }
Co więcej: obiekty Player również kopiujesz. int Player::skills_move( Player enemy_player )
Błędów na pewno jest więcej. |
|
arczi14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-01 18:09:19 Gdzie tworzysz okno i gdzie to wszystko wywołujesz?
|
Mogę wrzucić w sumie wszystkie pliki projektu ale nie wiem czy dacie rade coś z tego wyczytać. |
|
pekfos |
» 2014-07-01 18:12:30 Wrzuć. |
|
DejaVu |
» 2014-07-01 18:13:30 Nie wydaje mi się, aby był sens analizowania kodu przez nas. SFML jest wydajny, bo jest to w praktyce OpenGL. Jeżeli zachowanie aplikacji nie jest powtarzalne (w tym również jej wydajność) to musisz mieć błąd w swoim kodzie. |
|
arczi14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-01 18:19:34 |
|
pekfos |
» 2014-07-01 18:20:16 To nie wrzucaj.
W zasadzie, to bez kodu nie poradzimy wiele więcej, niż tylko "masz błąd w kodzie" i wytknięcie błędów z podanych fragmentów. Nie zapowiada się po nich na czytelny i dobrze zaprojektowany kod. Spadki wydajności oznaczają źle napisany kod, wykonywanie niepotrzebnych rzeczy i wykonywanie potrzebnych rzeczy zbyt wiele razy i/lub bez potrzeby. Taka rada chyba wystarczy, zwłaszcza że masz już podane przykłady takich błędów. |
|
arczi14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-01 18:25:40 Dzięki za pomoc postaram się coś z tym zrobić. Czy funkcja clear w sf::RenderWindow czyści w 100% wszystko co jest aktualnie do wyświetlenia w obiekcie ? Bo nie widzę innego powodu dlaczego gra mi zwalnia tylko z tą funkcją jak po wyjściu z niej wszystko jest czyszczone. |
|
pekfos |
» 2014-07-01 18:29:49 clear() czyści ekran. Tylko. |
|
1 « 2 » 3 |