Blablabla99pl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
:( » 2014-07-02 18:26:44 Nadal nic albo to ja spiepszyłem ten kawałłek kodu bo generalnie chodzi o 3 fale na różnych wysokościach i kliknięcie strzałki w górę ma podnieść postać na wyższą falę lub niższą przy wciśnięciu strzałki w dół. int Gra_Trwa() { Lmwg = 0; sprintf( mwg, "%i", Lmwg ); bool Jest = true; while( Jest ) { while( SDL_PollEvent( & zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.type == SDL_QUIT ) { Jest = false; } if( zdarzenie.type == SDL_MOUSEMOTION ) { mx = zdarzenie.motion.x; my = zdarzenie.motion.y; } } SDL_BlitSurface( Tlo_Gra, NULL, Ekran, NULL ); Monety_W_Grze = TTF_RenderText_Solid( font, mwg, kolor ); SDL_BlitSurface( Monety_W_Grze, NULL, Ekran, & Monety_W_GrzeI ); if( zdarzenie.type == SDL_KEYDOWN ) { if( Klawisz[ SDLK_UP ] && !click ) { if( PPostaciNF == 1 ) { PPostaci.y = 165; PPostaciNF = 2; } if( PPostaciNF == 2 ) { PPostaci.y = 105; PPostaciNF = 3; } click = true; } if( !Klawisz[ SDLK_UP ] && click ) { click = false; } if( Klawisz[ SDLK_DOWN ] && !click1 ) { if( PPostaciNF == 3 ) { PPostaci.y = 165; PPostaciNF = 2; } if( PPostaciNF == 2 ) { PPostaci.y = 235; PPostaciNF = 1; } click1 = true; } if( !Klawisz[ SDLK_DOWN ] && click1 ) { click1 = false; } } if( NRPostaci == 0.1 ) { SDL_BlitSurface( Normal_Boy, NULL, Ekran, & PPostaci ); } SDL_Flip( Ekran ); } return 0; } |
|
pekfos |
» 2014-07-02 18:30:34 Warunek do zdarzenia ma być w pętli zdarzeń, w żadne click nie musisz się bawić, a wciśnięty klawisz masz zapisany w zdarzeniu. |
|
Blablabla99pl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
:( » 2014-07-02 18:41:04 Nadal nic może ktoś się przyjżeć ogólnie poprawności kodu? int Gra_Trwa() { Lmwg = 0; sprintf( mwg, "%i", Lmwg ); bool Jest = true; while( Jest ) { while( SDL_PollEvent( & zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.type == SDL_QUIT ) { Jest = false; } if( zdarzenie.type == SDL_MOUSEMOTION ) { mx = zdarzenie.motion.x; my = zdarzenie.motion.y; } if( Klawisz[ SDLK_UP ] && zdarzenie.type == SDL_KEYDOWN ) { if( PPostaciNF == 1 ) { PPostaci.y = 165; PPostaciNF = 2; } if( PPostaciNF == 2 ) { PPostaci.y = 105; PPostaciNF = 3; } } if( Klawisz[ SDLK_DOWN ] && zdarzenie.type == SDL_KEYDOWN ) { if( PPostaciNF == 3 ) { PPostaci.y = 165; PPostaciNF = 2; } if( PPostaciNF == 2 ) { PPostaci.y = 235; PPostaciNF = 1; } } } SDL_BlitSurface( Tlo_Gra, NULL, Ekran, NULL ); Monety_W_Grze = TTF_RenderText_Solid( font, mwg, kolor ); SDL_BlitSurface( Monety_W_Grze, NULL, Ekran, & Monety_W_GrzeI ); if( NRPostaci == 0.1 ) { SDL_BlitSurface( Normal_Boy, NULL, Ekran, & PPostaci ); } SDL_Flip( Ekran ); } return 0; }
|
|
pekfos |
» 2014-07-02 18:43:21 |
|
Blablabla99pl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
No to chyba nie rozwiążę tego problemu :( » 2014-07-02 18:45:32 Mam 13 lat cały czas kombinuje i kombinuje i shiet :( |
|
Blablabla99pl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
:( » 2014-07-02 19:09:01 No nie próbowałem już chyba wszystkiego i nic :( no chyba ,że to problem w kodzie :/ Już nie wiem co z tym zrobić :( Może po prostu zrobie sterowanie numeryczną klawiaturą tzn np 1 ,4 ,7 odpowiadają falą? |
|
Witold |
» 2014-07-02 19:29:38 if( zdarzenie.type == SDL_KEYDOWN && zdarzenie.key.keysym.sym == SDLK_UP ) |
|
Blablabla99pl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
pffffffffffffffffff... » 2014-07-02 20:28:36 Ok ratunku już ni ma :( Zostało mi tylko przebudowanie tego shiet'u żeby dało się grać :/ Oto kod: int Gra_Trwa() { Lmwg = 0; sprintf( mwg, "%i", Lmwg ); bool Jest = true; while( Jest ) { while( SDL_PollEvent( & zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.type == SDL_QUIT ) { Jest = false; } if( zdarzenie.type == SDL_MOUSEMOTION ) { mx = zdarzenie.motion.x; my = zdarzenie.motion.y; } } SDL_BlitSurface( Tlo_Gra, NULL, Ekran, NULL ); Monety_W_Grze = TTF_RenderText_Solid( font, mwg, kolor ); SDL_BlitSurface( Monety_W_Grze, NULL, Ekran, & Monety_W_GrzeI ); if( Klawisz[ SDLK_RIGHT ] ) { PPostaci.y = 235; p = 1; } if( Klawisz[ SDLK_DOWN ] ) { PPostaci.y = 165; p = 2; } if( Klawisz[ SDLK_LEFT ] ) { PPostaci.y = 105; p = 3; } if( NRPostaci == 0.1 ) { SDL_BlitSurface( Normal_Boy, NULL, Ekran, & PPostaci ); } SDL_Flip( Ekran ); } return 0; }
|
|
1 « 2 » 3 |