Kopiowanie całych folderów
Ostatnio zmodyfikowano 2014-07-03 19:04
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Kopiowanie całych folderów » 2014-07-02 20:26:05 Jak za pomocą języka c++ kopiować jakieś foldery, czy trzeba koniecznie używać Winapi albo czegoś takiego? |
|
DejaVu |
» 2014-07-02 20:31:10 Trzeba używać WinAPI do kopiowania folderów. Do czego Ci potrzebna taka funkcjonalność...? |
|
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-02 20:34:43 Mam grę gdzie po wybraniu opcji Nowa Gra, chcę skopiować dane potrzebne do gry, do folderu temp. W temp się będzie korzystać w trakcie gry, i jeśli gracz będzie chciał zapisać to przeniosę ten folder temp do folderu save. A oryginalne dane nie zostają naruszone, i zawsze można znowu wybrać Nowa gra. Instalacja winapi tylko do jednej funkcjonalności jest bez sensu. |
|
SeaMonster131 |
» 2014-07-02 20:37:01 Nie wiem co przez to rozumiesz, ale żeby użyć jednej funkcji z WinAPI, nie trzeba go "instalować". |
|
akwes |
» 2014-07-02 20:48:46 Sądząc po opisie tego co chcesz zrobić, może się okazać, że źle podchodzisz to tematu. Staraj się zapisywać stan gry do jednego pliku (nawet jeżeli ma to być spakowana paczka plików). A kolejne zapisy niech nie nadpisują żadnych plików tylko dawaj im niekolizyjną nazwę: np. datę z godziną co do sekundy. Wszystko sprowadzi się do #include <fstream> zamiast sięgać po WinAPI. |
|
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-02 20:52:53 No już nawet nie istotna jest ilość plików, po prostu muszę przekopiować oryginalne dane potrzebne do "Nowej Gry", żeby korzystać na kopii i nie naruszać oryginału. Tak więc co radzicie? |
|
akwes |
» 2014-07-02 20:55:59 Żadna gra nie rozwiązuje tego w taki sposób jak mówisz. 'Nowa gra' nie powinna naruszać plików gry... Spróbuj przemyśleć temat tak aby rozwiązanie było elastyczniejsze. |
|
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-02 21:02:20 Ale ona nie narusza, Nowa gra wczytuje sobie oryginał plików. Potem dajmy na to są zmiany na mapie, a my przechodzimy na kolejną, i gdzieś te zmiany trzeba zapisać. Po to właśnie wymyśliłem folder z danymi temp, które na końcu tworzyły by save. |
|
« 1 » 2 |