Time based movement czyli szybkość poruszania niezależna od FPS.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-07-06 19:50
arczi14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Time based movement czyli szybkość poruszania niezależna od FPS. » 2014-07-05 15:48:45 Witam, Mam problem z tym aby postać w grze poruszała się ze stałą ( określoną ) prędkością niezależnie od ilości FPS. Znalazłem parę artykułów na internecie na ten temat ale chyba jestem za głupi, żeby to wprowadzić u siebie.
Czy możecie mi łopatologicznie wytłumaczyć na jakiej zasadzie to ma działać i dać jakieś wskazówki albo gotowe przykłady kodów ? Pozdrawiam. :) |
|
DejaVu |
» 2014-07-05 17:51:34 Oficjalny kurs sfml zawiera przyklad tego czego szukasz |
|
arczi14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-05 18:53:39 Mógłbyś podać link ? Przejrzałem prawie cały oficjalny tutorial ale nic nie znalazłem. |
|
pekfos |
» 2014-07-05 19:20:56 Czy możecie mi łopatologicznie wytłumaczyć na jakiej zasadzie to ma działać |
Zasadę działania to mogą Ci łopatologicznie wyłożyć na fizyce w 1 klasie gimnazjum i ewentualnie jeszcze przyłożyć linijką w.. za niezrozumienie lub nieumiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce.. Prędkość razy czas, mówi to coś? Aktualizujesz pozycję co klatkę gry, więc czas to czas jednej klatki. SFML ma gotowe narzędzia do pomiaru czasu. |
|
DejaVu |
» 2014-07-06 19:50:26 |
|
« 1 » |