SFML Socket - przekierowanie portów.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-07-06 16:41
sajmon1993 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML Socket - przekierowanie portów. » 2014-07-05 15:51:23 Witam, napisałem grę w statki dla dwóch graczy która korzysta z socketów (SFML). W sieci LAN wszystko działa poprawnie, lecz chciałbym zagrać ze znajomymi poza siecią lokalną, tutaj pojawia się problem przekierowania portów. Na routerze ustawiłem przekierowanie portu 52000 (z tego portu korzysta aplikacja) na mój adres lokalny, w zaporze systemu Windows również dodałem odpowiednią regułę dla połączenia przychodzącego. Pomimo tego gdy sprawdzam na stronie http://www.canyouseeme.org/ dany port pokazuje jako niedostępny. Ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać? Albo wypisać po kolei jak powinienem zająć się tym problemem, dodam ze internet mam z netii a router netia-spot. |
|
DejaVu |
» 2014-07-05 17:49:12 Wszystko sprowadza sie do konfiguracji routera. Jezeli zrobiles przekierowanie na routerze to wylacz firewalla windowsa aby zweryfikowac poprawnosc przekierowania |
|
MrPoxipol |
» 2014-07-05 20:23:03 Po otwarciu portów uruchomiłeś ponownie router? |
|
sajmon1993 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-05 21:21:28 Na routerze wszystko mam skonfigurowane poprawnie, zrestartowałem go zgodnie z zaleceniami, oraz wyłączyłem systemowego firewalla. Problem niestety dalej się pojawia. Może strona która sprawdza czy konkretne porty są otwarte nie działa jak powinna? A czy jest możliwość żeby netia blokowała tego typu usługi? Nie mam więcej pomysłów. |
|
MrPoxipol |
» 2014-07-06 16:41:43 A czy jest możliwość żeby netia blokowała tego typu usługi? |
Też mam z Netii, tylko że router Asmax AR1004. Otwieranie portów działa. Na routerze wszystko mam skonfigurowane poprawnie |
Jak poprawnie skoro nie działa? Ważne czy podałeś poprawne lokalne ip serwera (sprawdź przez ipconfig lub ustaw stałe). |
|
« 1 » |