Monika90 |
» 2014-07-12 18:33:22 A jakiego typu jest zmienna ludzik_x? Jeżeli jest typu float lub double: textprintf_ex( screen, font, 50, 50, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "x=%g", ludzik_x ); jeżeli int textprintf_ex( screen, font, 50, 50, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "x=%i", ludzik_x ); |
|
pekfos |
» 2014-07-12 18:36:54 Najłatwiej jest mi zrozumieć jeśli jest podany jakiś przykład. |
Bo nie trzeba wtedy samemu myśleć, tylko wkleić do swojego kodu..? |
|
Tomasz95 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-12 18:55:45 Monika90 Dziękuje za przykłady. Teraz wszystko działa. |
|
Tomasz95 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-12 20:39:57 unkn9wn Po dodaniu do mojej gry tego co napisałeś mam kilka problemów. 1.Timery powodują błędy kompilacji. (Jak kliknę na około 30% błędów to pokazuje mi linijki z timerami.) 2.Jak przypisać wartość do vectorXY? 3.Jakiego rodzaju mają być zmienne cel, strzelba, pocisk.(int czy coś innego) 4.Czy dobrze zrobiłem dając kat = atan2( cel.y-strzelba.y, cel.x-strzelba.x ); velocity.x = cos( kat ) * speed; velocity.y = sin( kat ) * speed; pocisk.x += velocity.x; pocisk.y += velocity.y; do pętli z poruszaniem postacią? Czy trzeba wstawić to do miejsca gdzie jest wyświetlanie postaci na ekranie? (Czyli obok if( frame < 40 ) { draw_sprite( bufor, ludzik0, ludzik_x, ludzik_y ); }.) 5.Jak dodać do tego animację/obraz pocisku? |
|
pekfos |
» 2014-07-12 22:40:26 1.Timery powodują błędy kompilacji. (Jak kliknę na około 30% błędów to pokazuje mi linijki z timerami.) |
Więc źle ich używasz. 3.Jakiego rodzaju mają być zmienne cel, strzelba, pocisk. |
Było podane. 4.Czy dobrze zrobiłem dając [..] do pętli z poruszaniem postacią? |
Tak napisany ruch musisz ograniczać, bo w zależności od fps pocisk będzie poruszać się z większą, lub dużo większą prędkością. Od ciebie zależy jak to rozwiążesz. 5.Jak dodać do tego animację/obraz pocisku? |
Wyświetlaj coś pod obliczonymi współrzędnymi..? |
|
Tomasz95 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-12 23:14:04 Te błędy z timerami były tylko wtedy kiedy dodałem to co mi tam wypisałeś do gry. |
|
pekfos |
» 2014-07-12 23:22:39 Te błędy z timerami były tylko wtedy kiedy dodałem to co mi tam wypisałeś do gry. |
Możliwe. Ale żaden z tego problem do rozwiązywania przez nas. Ani temat tego nie dotyczy, ani nie ma żadnych informacji o błędzie. Podobnie jak rysowanie animacji, wypisywanie tekstu, czy używanie struktur.. Z kolei na pierwotne pytanie otrzymałeś wyczerpującą odpowiedź. Temat do zamknięcia? |
|
1 « 2 » |