Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Builder c++ łączenie ze sobą obiektów

Ostatnio zmodyfikowano 2014-07-16 07:25
Autor Wiadomość
mateuszq
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Builder c++ łączenie ze sobą obiektów
» 2014-07-16 01:54:50
Witam wszystkich :)
Ostatnio zacząłem próbować swoich sił w builder c++. Próbuję napisać mini gierkę typu snake. Jeżeli chodzi o sterowanie myślę ze dam sobie rade (wykorzystam do tego Timer) ale nie wiem jak rozwiązać problem powiększania się "węża". Myślałem aby węża stworzyć za pomocą obiektów klasy TShape (malych kwadracików, na początku przypuscmy jest ich połączonych 5 ) i w trakcie "powiększania się węża" czyli kiedy "pożera" on jakiś inny obiekt, tworzyć dyynamicznie nowy obiekt TShape i dodawac go na końcu "ogona". I tu jest własnie problem, po pierwsze: Czy pomysł jest dobry? może jednak zrobić to w inny sposob? A po drugie: Jezeli jest dobry w jaki sposob mógłbym łączyć obiekty ze soba? jakaś podpowiedz lub przyklad?
P-113853
00Andre
» 2014-07-16 07:25:13
Według mnie może być to std::vector typu TShape std::vector < TShape > snake;
Potem, jak wąż zje coś to potem wrzucasz na sam koniec vectora kwadracik kolejny.
snake.push_back(Kwadracik);
P-113854
« 1 »
  Strona 1 z 1