Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Wychodzenie poza ściany oraz pisanie w oknie gui.

Ostatnio zmodyfikowano 2014-07-31 15:48
Autor Wiadomość
Avenon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Wychodzenie poza ściany oraz pisanie w oknie gui.
» 2014-07-31 10:10:15
Siemka otóz zrobiłem taki kod
C/C++
if( ludzik.getPosition().x <= 640 && ludzik.getPosition().y <= 0 )
{
    ludzik.setPosition( g, h );
}
if( ludzik.getPosition().x <= 0 && ludzik.getPosition().y <= 480 )
{
    ludzik.setPosition( g, h );
}
if( ludzik.getPosition().x >= 640 && ludzik.getPosition().y >= 0 )
{
    ludzik.setPosition( g, h );
}
if( ludzik.getPosition().x >= 0 && ludzik.getPosition().y >= 480 )
{
    ludzik.setPosition( g, h );
}

( pod g i h są ustawione int g , int h = getposition()x. itp) i wszystko działa jak należy lecz jednak postać zatrzymuje sie dopiero na lewym górnym rogu i nie mam bladego pojecia jak to zrobić aby zatrzymywała się na stopach, głowie i ręce odstajacej od ciała...POMOCY :P

I drugi problem z raczej pytanie czy da sie w ognie gry stworzyć napis z ktorym bede mogl pracować czyli np podczas kolizji z potworem hp ludzika odejmie sie? chodzi mi tylko i wylacznie o to czy jest takie std::cout dla smflu i jak je umiescic na odpowiednich kordach

z góry dzieki.
P-114709
pekfos
» 2014-07-31 10:18:09
Nie uwzględniasz rozmiaru ludzika. Zatrzymuje się za każdym razem, tylko jest wyświetlany tuż za ekranem.

czy jest takie std::cout dla smflu i jak je umiescic na odpowiednich kordach
sf::Text.
P-114710
Avenon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-07-31 10:23:28
Dobrze troche rozumiem ale jak tak jakby zmierzyc go od stop do glow
podejrzewam że to jest cos z skalą... i origin
P-114711
pekfos
» 2014-07-31 10:26:01
getGlobalBounds() z sf::Sprite.
P-114712
Avenon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-07-31 10:29:42
Dobra a moze chociaż jakiś przykład jak tego użyć? nie chciałem tylko komendy ale także pomocy przy tym...
P-114713
pekfos
» 2014-07-31 10:32:04
P-114714
Avenon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-07-31 10:45:12
Ja mam wersje sfmlu 2.0 i mi nie działa sf::Text...
P-114715
unkn9wn
» 2014-07-31 11:00:02
P-114716
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona