[SFML] Wychodzenie poza ściany oraz pisanie w oknie gui.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-07-31 15:48
Avenon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Wychodzenie poza ściany oraz pisanie w oknie gui. » 2014-07-31 10:10:15 Siemka otóz zrobiłem taki kod if( ludzik.getPosition().x <= 640 && ludzik.getPosition().y <= 0 ) { ludzik.setPosition( g, h ); } if( ludzik.getPosition().x <= 0 && ludzik.getPosition().y <= 480 ) { ludzik.setPosition( g, h ); } if( ludzik.getPosition().x >= 640 && ludzik.getPosition().y >= 0 ) { ludzik.setPosition( g, h ); } if( ludzik.getPosition().x >= 0 && ludzik.getPosition().y >= 480 ) { ludzik.setPosition( g, h ); }
( pod g i h są ustawione int g , int h = getposition()x. itp) i wszystko działa jak należy lecz jednak postać zatrzymuje sie dopiero na lewym górnym rogu i nie mam bladego pojecia jak to zrobić aby zatrzymywała się na stopach, głowie i ręce odstajacej od ciała...POMOCY :P I drugi problem z raczej pytanie czy da sie w ognie gry stworzyć napis z ktorym bede mogl pracować czyli np podczas kolizji z potworem hp ludzika odejmie sie? chodzi mi tylko i wylacznie o to czy jest takie std::cout dla smflu i jak je umiescic na odpowiednich kordach z góry dzieki. |
|
pekfos |
» 2014-07-31 10:18:09 Nie uwzględniasz rozmiaru ludzika. Zatrzymuje się za każdym razem, tylko jest wyświetlany tuż za ekranem. czy jest takie std::cout dla smflu i jak je umiescic na odpowiednich kordach
| sf::Text. |
|
Avenon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-31 10:23:28 Dobrze troche rozumiem ale jak tak jakby zmierzyc go od stop do glow podejrzewam że to jest cos z skalą... i origin |
|
pekfos |
» 2014-07-31 10:26:01 getGlobalBounds() z sf::Sprite. |
|
Avenon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-31 10:29:42 Dobra a moze chociaż jakiś przykład jak tego użyć? nie chciałem tylko komendy ale także pomocy przy tym... |
|
pekfos |
» 2014-07-31 10:32:04 |
|
Avenon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-31 10:45:12 Ja mam wersje sfmlu 2.0 i mi nie działa sf::Text... |
|
unkn9wn |
» 2014-07-31 11:00:02 |
|
« 1 » 2 3 |