[SFML] Strzał, pętle oraz punkty
Logowanie
Start
Aktualności
Kursy
Dokumentacja
Artykuły
Forum
CodeDesk
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Zaloguj
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła
»
Forum
»
Programowanie
»
[C++] Wytwarzanie gier 2D
[SFML] Strzał, pętle oraz punkty
Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-01 14:56
Autor
Wiadomość
michal11
» 2014-08-01 14:56:25
Wybacz ale jeżeli nie ogarniasz programowania obiektowego to jak chcesz napisać grę i korzystać z sfml ?
P-114865
1
« 2 »
Poprzednia strona
Strona 2 z 2
»
Forum
»
Programowanie
»
[C++] Wytwarzanie gier 2D
Regulamin
© Wszelkie prawa zastrzeżone 2005-2024