C++ Builder przechowywanie poleceń
Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-12 18:19
gujanczyk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
C++ Builder przechowywanie poleceń » 2014-08-12 16:52:50 Mianowicie chcę zrobić tak, żeby po kliknięciu w Image1 zapisała się informacja której potem chce wykorzystać np. próbowałem:
AnsiString zmienna;
void __fastcall TForm1::Image1Click(TObject *Sender) {<jakiś tu tam nieważny kod>
zmienna="pust1->Visible=true;" // pust1 to image }
i później gdzieś tam próbuje wywołać to: zmienna; ale nie działa co zrobić? dodam, że będę mieć dużo sytuacji takich w programie więc taka 1 zmienna co mogłaby przechowywać polecania byłaby bardzo pomocna.
|
|
Monika90 |
» 2014-08-12 18:19:15 Jeżeli ten C++ Builder ma cokolwiek wspólnego ze standardowym C++, to sprawa jest prosta. #include <functional>
std::function < void() > akcja =[] { };
void __fastcall TForm1::Image1Click( TObject * Sender ) { akcja =[ this ] { pust1->Visible = true; }; }
akcja();
|
|
« 1 » |