Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

C++ Builder przechowywanie poleceń

Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-12 18:19
Autor Wiadomość
gujanczyk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
C++ Builder przechowywanie poleceń
» 2014-08-12 16:52:50
Mianowicie chcę zrobić tak, żeby po kliknięciu w Image1 zapisała się informacja której potem chce wykorzystać np. próbowałem:

AnsiString zmienna;

void __fastcall TForm1::Image1Click(TObject *Sender)
{<jakiś tu tam nieważny kod>

zmienna="pust1->Visible=true;" // pust1 to image
}

i później gdzieś tam próbuje wywołać to:
zmienna;
ale nie działa co zrobić?
dodam, że będę mieć dużo sytuacji takich w programie więc taka 1 zmienna co mogłaby przechowywać polecania byłaby bardzo pomocna.
P-115366
Monika90
» 2014-08-12 18:19:15
Jeżeli ten C++ Builder ma cokolwiek wspólnego ze standardowym C++, to sprawa jest prosta.
C/C++
#include <functional>

std::function < void() > akcja =[] { };

void __fastcall TForm1::Image1Click( TObject * Sender )
{
    akcja =[ this ] { pust1->Visible = true; };
}

//i później można wywołać tak:
akcja();
P-115381
« 1 »
  Strona 1 z 1