[C++, SFML 2.1] Niepoprawne wyświetlanie się mapy kafelkowej.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-15 19:24
Jacob99 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++, SFML 2.1] Niepoprawne wyświetlanie się mapy kafelkowej. » 2014-08-15 16:09:07 Ostatnio chciałem dodać do swojej gry kolizje. Ponieważ jest to moja pierwsza gra i dopiero uczę się robić podobne rzeczy postanowiłem wykorzystać mapę kafelkową. Chciałem spróbować zastosować mapę podaną jako przykład tutaj : Graphics Vertex Array w sekcji example: Tile map Użyłem tego obrazka: ale gdy wczytałem go jako mapę to w okienku wyświetla mi się: Czy ja coś robię źle czy błąd jest w klasie mapy? Prawdopodobnie ja coś źle robię, bo nie mogłem znaleźć żadnego błędu w kodzie, ale nie wiem co robię źle w takim wypadku. Jeśli był już taki temat, to podajcie link, bo ja nic nie znalazłem. |
|
Monika90 |
» 2014-08-15 18:43:21 A plik tileset.png skąd wziąłeś i jak on wygląda? Bo w tym tutorialu go nie ma... |
|
Jacob99 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-08-15 18:47:21 tileset to jest ten pierwszy obrazek. Ściągnąłem go z tutoriala i obciąłem ramki( ten obrazek jest pokazany jako efekt końcowy). |
|
Monika90 |
» 2014-08-15 18:49:27 On się nie nadaje, w tym pliku pierwsze 6 kafelków to trawa, na dodatek są za małe, dlatego wyswietla Ci się sama trawa i fragmenty innych rzeczy. Przygotuj plik który składa się z co najmniej z 4 kafelków 32x32, każdy kafelek ma być inny. |
|
pekfos |
» 2014-08-15 18:51:57 Ściągnąłem go z tutoriala i obciąłem ramki |
To nie było do tego przeznaczone. Grafiki miałeś mieć swoje i do nich masz dostosować kod. |
|
Jacob99 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-08-15 18:53:13 A jak mają być ułożone te kafelki w pliku? |
|
pekfos |
» 2014-08-15 18:54:08 |
|
Monika90 |
» 2014-08-15 18:57:08 A jak mają być ułożone te kafelki w pliku? |
Jak chcesz, byle po kolei, ten kod się dostosuje. Np. 0 1 2 3 4 5 albo 0 1 2 3 4 albo 0 1 2 3 4 5 6 7 8 |
|
« 1 » 2 |