[TGUI, SFML 2.1] Problem z handle event w gui.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-20 10:55
Nevea Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[TGUI, SFML 2.1] Problem z handle event w gui. » 2014-08-20 00:41:26 Kod: (z przykładu logowania dostępnego w bibliotece TGUI) #include <TGUI\TGUI.hpp> #include <SFML\Graphics.hpp>
int main() { sf::RenderWindow window( sf::VideoMode( 1280, 777 ), "TGUI window" ); tgui::Gui gui( window ); gui.setGlobalFont( "DejaVuSans.ttf" ); gui.loadWidgetsFromFile( "form.txt" ); while( window.isOpen() ) { sf::Event event; while( window.pollEvent( event ) ) { if( event.type == sf::Event::Closed ) window.close(); gui.handleEvent( event ); } tgui::Callback callback; while( gui.pollCallback( callback ) ) { if( callback.id == 1 ) { } } window.clear(); gui.draw(); window.display(); } return EXIT_SUCCESS; } Błąd, który się pojawia przy próbie wywołania funkcji handleEvent: Run-Time Check Failure #0 - The value of ESP was not properly saved across a function call. This is usually a result of calling a function declared with one calling convention with a function pointer declared with a different calling convention. Pierwszy raz mam do czynienia z takim błędem. Wątpię, aby były błędy w kodzie, ponieważ został on zaczerpnięty z przykładowego programu stworzonego przez autora tej biblioteki (TGUI). Prosiłbym o radę albo nakierowanie mnie na źródło problemu. |
|
Nevea Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-08-20 01:00:33 Ok, naprawiłem ;D. Trzeba było użyć SFML dołączonego do biblioteki TGUI. Dla tych co mieliby podobny problem polecam: http://forum.tgui.eu/index.php/topic,216.msg1092.html#msg1092 |
|
MrPoxipol |
» 2014-08-20 10:55:45 A wygodniej zbudować ze źródeł. |
|
« 1 » |