Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

OpenGL

Ostatnio zmodyfikowano 2009-11-22 11:55
Autor Wiadomość
lynx
» 2009-11-22 00:30:41
1. Różnica pomiędzy standardami wersji 3.X ,  a 1.x jest duża.
2. Większość książek i materiałów nie będzie zgodne z najnowszymi standardami.
3. Masz wyżej podany link.
4. Opengl 3.x to głównie shadery, a pierwszy projekt z ich użyciem przyjdzie Ci trudniej zrobić niż bez ich użycia np. w wersji 1.4. Więc może lepiej będzie nie zaczynać od razu od najnowszych technologi, a na początek zobaczyć jak to było wcześniej.

/edit:
5. Dlaczego chcesz pobrać książkę zamiast ją kupić? Ktoś się nad tym nieźle naprcował, wypadałoby to docenić czasem. Nie pomagamy w takich rzeczach.
6. Ta książka moim zdaniem jest dużo gorsza niż kurs Online, choć tak naprawdę to jego pewna 'wersja'. Opisuje mniej niż kurs, i jest gorzej napisana, sam czytając ją byłem tym faktem zdziwiony jednak pewne rzeczy wygodniej było poprostu przeczytać w kursie, gdyż było to łątwiej i dokładniej opisane.
P-11718
DejaVu
» 2009-11-22 06:01:52
Widzę, że trzeba sprostować jedną dość ważną rzecz. Jeśli uważasz, że mam jakie kolwiek zyski z tej strony to się grubo mylisz. Do tej pory na utrzymanie serwisu wydałem z własnych pieniędzy w przeciągu 5 lat co najmniej 2000zł. Reklamy, które tu są od roku nie dały do tej pory nawet 100$. Dodaj do tego czas poświęcony na napisanie kursu, serwisu i prowadzenie forum to mój czas poświęcony na to wszystko idzie w kwoty rzędu minimum 20 tysięcy, a robię to całkowicie za darmo dla własnej przyjemności i satysfakcji.

Gruba kasa i książki... poświęć np. rok na poznanie OpenGL'a 3.x z dokumentacji, kolejne pół roku na napisanie jej (jeśli w ogóle potrafisz pisać poprawnie gramatycznie i jasno formułować zdania - a to nie jest wcale łatwe). Dodaj do tego czas na rozmowy z wydawnictwami liczną konkurencję i piractwo, które Ty tu najwyraźniej chcesz wypromować jako coś dobrego. Autor książki maksymalnie dostaje 30% wartości książki, do tego musi przy tym ponieść obciążenie finansowe w postaci wydruku jakiegoś tam procentu nakładu. Autor może również zrzec się praw dystrybucyjnych na rzecz wydawnictwa i nie ponosi tego nakładu, ale z kolei zysk % z wartości książki drastycznie maleje. Co Ty myślisz, że książkę się wyda i ma się miliony? Bzdura. Autor książki naprawdę włożył dużą pracę w to, a Ty de'facto chcesz go okradać, bo tego inaczej nie można nazwać. Skoro to taki interes napisz własną książkę i spróbuj ją wydać. Zobaczymy jak daleko zajedziesz wiedząc, że na pewno istnieje więcej osób z takim prostolinijnym myśleniem jak Ty - "on już swoje zarobił".

P-11720
szyx_yankez
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-11-22 08:22:31
1.Na stronie Janusza Ganczarskiego trafiłem po 2 min szukania w google.Jednak jak już pisałem tamen kurs opisuje OpenGL w wersi 2.1 .A ja bym wolał jakis kurs wktórym jest omówiona bibliotek OpenGl w wersi 3.x.
2.Może i ma pan racje ja tam sie za bardzo nie znam.Nie chcecie dać tego ebooka to chociarz link do kursu podajie(jezeli taki jest)chyba podawanie linków do kursów nie jest pirackie????? A może jest????
P-11722
Elaine
» 2009-11-22 11:55:32
Udowadniasz, że nie byłeś na tamtej stronie, przecież tam kurs OpenGL 3.x jest...
P-11724
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2