Gra mmo -SFML Network
Ostatnio zmodyfikowano 2014-09-21 22:40
pekfos |
» 2014-09-21 20:49:24 Ostatnie pytanie czy pchanie 30 pakietów co klatkę to dobry pomysł? Gdy program ustawiony jest na 30 klatek na sekunde? Czy lepiej ustawić mniej? |
Rób jak uważasz. Ilość pakietów na sekundę nie powinna mieć związku z odświeżaniem ekranu. |
|
AvShad Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-09-21 21:48:25 Rozwiązałem problem trochę inaczej serwer wysyła pozycję gracza na UDP nie TCP i lagi zniknęły. |
|
colorgreen19 |
» 2014-09-21 22:40:56 gratuluje pomysłu tworzenia wysyłu pakietów w czasie rzeczywistym przez TCP. Interesowałeś się wczesniej tematem komunikacji sieciowej i nigdzie wcześniej nie przeczytałeś, że TCP jest wolniejsze niż UDP? chociażby dlatego, że protokół dołącza nagłówki które w TCP są 3 razy dłuższe niż w UDP (o ile pamiętam TCP 24, a UDP 8 ) |
|
1 « 2 » |