Biblioteki a pliki 3d
Ostatnio zmodyfikowano 2009-12-01 21:48
Orpis Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Biblioteki a pliki 3d » 2009-11-29 18:26:38 Mam pytanie...mianowicie w każdym kursie jkim widze, np. DirectX czy OpenGL jest tutorial jak zrobić program który wyświetla jakąś bryłe...w takim razie co trzeba zrobić żeby "wkleić" własną bryłę(oczywiście oprócz znajomości jakiegoś programu do grafiki 3d) ... powiedzmy zamiast tego sześcianu wstawić własny model? |
|
DejaVu |
» 2009-11-29 21:47:44 Napisać funkcje obsługujące dany format plików i wczytujący dany model do pamięci, a następnie kolejny kod, który będzie renderował poprawnie wczytane dane. |
|
lynx |
» 2009-11-30 23:16:54 Napewno jest coś na ten temat w sieci. Jak Polskie Ci ciężko znaleźć jakieś materiały to poszukaj takich napisanych po Angielsku. Jeśli wolisz iść na skróty to możesz zainteresować się bibliotekami/silnikami takimi jak Irrlicht czy Ogre. Wiele takich rzeczy masz zrobione na wywołanie jednej metody bądź funkcji. :) Do OpenGL znajdziesz z kolei pomocne rozszerzenia przykładowo GLUT, choć one raczej nie będą oferować Ci aż takich funkcji jednak ułatwią Ci pewne rzeczy np. utworzenie okna. |
|
Orpis Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-12-01 21:48:43 Zdecydowałem się na Ogre3d ... mam zamiar w nim coś zrobić...ale wszystkie tutoriale co do tej pory widziałem są typu jak zrobić świat czy jak wczytać model...a czy ktoś poda jakiś...jak zrobić grę? wiecie...postać animacja inni NPC, przeciwnicy, itp...
EDIT: A pozatym mam problem...zainstalowałem Ogre i nie moge skompilować projektu.. mam DX ściągnięty ale nie ma tam pliku który jest potrzebny w Ogre... |
|
« 1 » |