Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SMFL 2.1 problem z kompilacją linijki sprawdzenia czy kursor jest w prostokącie.

Ostatnio zmodyfikowano 2014-09-27 15:31
Autor Wiadomość
Xanes
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SMFL 2.1 problem z kompilacją linijki sprawdzenia czy kursor jest w prostokącie.
» 2014-09-27 12:53:36
Witam wszystkich, od niedawna uczę się SFML 2.1 i usiłuje napisać klasę przycisków.
Na forum znalazłem następujący warunek który sprawdza czy kursor znajduje się w prostokącie:

"if( sprite.getGlobalBounds().contains( posMouse ) )"

jednak w trakcie kompilacji wyskakują mi następujące błędy:

bool sf::Rect<T>::contains(const sf::Vector2<T> &) const' : cannot convert parameter 1 from 'sf::Vector2i' to 'const sf::Vector2<T> &


oraz


IntelliSense: no instance of overloaded function "sf::Rect<T>::contains [with T=float]" matches the argument list
argument types are: (sf::Vector2i)  object type is: sf::FloatRect



Wie ktoś w czym robię błąd?
P-117660
colorgreen19
» 2014-09-27 13:00:44
zrób konwersje z Vector2i na Vector2f, bo ta funkcja przyjmuje Vector2f, a nie Vector2i
P-117661
GGG205
» 2014-09-27 13:05:27
Dlatego, że typ musi być w float, a nie int
P-117662
Xanes
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-09-27 15:31:37
Dziękuję wam za pomoc temat uważam za zamknięty.
P-117673
« 1 »
  Strona 1 z 1