SMFL 2.1 problem z kompilacją linijki sprawdzenia czy kursor jest w prostokącie.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-09-27 15:31
Xanes Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SMFL 2.1 problem z kompilacją linijki sprawdzenia czy kursor jest w prostokącie. » 2014-09-27 12:53:36 Witam wszystkich, od niedawna uczę się SFML 2.1 i usiłuje napisać klasę przycisków. Na forum znalazłem następujący warunek który sprawdza czy kursor znajduje się w prostokącie:
"if( sprite.getGlobalBounds().contains( posMouse ) )"
jednak w trakcie kompilacji wyskakują mi następujące błędy:
bool sf::Rect<T>::contains(const sf::Vector2<T> &) const' : cannot convert parameter 1 from 'sf::Vector2i' to 'const sf::Vector2<T> &
oraz
IntelliSense: no instance of overloaded function "sf::Rect<T>::contains [with T=float]" matches the argument list argument types are: (sf::Vector2i) object type is: sf::FloatRect
Wie ktoś w czym robię błąd? |
|
colorgreen19 |
» 2014-09-27 13:00:44 zrób konwersje z Vector2i na Vector2f, bo ta funkcja przyjmuje Vector2f, a nie Vector2i |
|
GGG205 |
» 2014-09-27 13:05:27 Dlatego, że typ musi być w float, a nie int |
|
Xanes Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-09-27 15:31:37 Dziękuję wam za pomoc temat uważam za zamknięty. |
|
« 1 » |