Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Irrlicht kamera

Ostatnio zmodyfikowano 2009-12-03 13:39
Autor Wiadomość
JarekKatowice
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Irrlicht kamera
» 2009-12-02 09:44:45
Witam!
Od jakiegos czasu bawie sie biblioteka Irrlicht. W zasadzie dobrze idzie chociaz szkoda ze autor nie rozwija kursu.
Do rzeczy. Mam jednak jeden problem. Umiem obslugiwac zdarzenia wcisniecia klawisza podczas przesuwania np skrzynki jak to jest w kursie. Jednak zalezy mi by kamera poruszala sie wraz ze skrzynka tak by bylo wraznie ze graczem jest skrzynka :) Problm w tym ze przy zastosowanej kamerze addCameraSceneNodeFPS ie moge osluzyc zdarzenia wcisniecia kursora gdyz kamera pochlania zadarzenie jako pierwsza. Czy ktos wie moze jak poradzic sobie z tym problemem?
P-11928
DejaVu
» 2009-12-02 11:19:05
P-11930
JarekKatowice
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-12-02 19:49:27
chyba nie zrozumielem twoich intencji. W podanym przez ciebie linku do lekcji, zreszta dobrze  znanej mi, nie ma odpowiedzi na moje pytanie. Porafie wczytywac obiekty poruszac nim na scenie obslugujac zdarzenia klawiatury jednak nie wiem jak
rownoczesnie poruszac obiektem i kamera bedaca nad skrzynka.
KAMERA POCHLANIA MI ZDARZENIE WCISNIECIA KLAWISZA KURSORA TAK ZE JA NIE MOGE ZAREAGOWAC NA WCISNIECIE KURSORA (intencja bylo by podczas ruchu kamery rownoczsnie przesuwac skrzynke w tym samym kierynku co kamera.
P-11935
DejaVu
» 2009-12-02 20:55:38
http://www.scribd.com/doc/8189705/Programowanie-Gier

Strona 14 i 15: "Teraz powinniśmy przejąć obsługę zdarzeń, co wymagać będzie stworzenia własnej klasy, dziedziczącej po IEventReciver."
P-11936
JarekKatowice
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-12-03 13:39:17
ciekawa lektura, dzięki.Jak dojde do rozwiązania - dam znać. Narzazie nie zamykać tematu
P-11941
« 1 »
  Strona 1 z 1