[SFML]Real time audio streaming
Ostatnio zmodyfikowano 2014-09-30 07:15
GGG205 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML]Real time audio streaming » 2014-09-29 23:04:26 Cześć! Myślę, że temat dobrze napisał xD, ale przechodząc do sprawy. Jak mogę wykonać w SFML'u efekt przesyłania dźwięku do clienta w czasie tym samym co nagrywam dźwięk ? Kiedy jest próbkowanie dźwięku Sound.record() <- jest pętla i nic nie można zrobić. Więc patrząc na to da rade przesłać dźwięk do clienta, ale z ogromnym opóźnieniem(poniżej daje schemat działania programu wysyłającego dźwięku z ogromnym opóźnieniem):
1)Nagrywanie dźwięku <-Pętla 2)Załadowanie go do bufora 3)Załadować go do strumienia 4)Więc tworzymy pakiet i ładujemy te bajty 5)Wysyłamy i odbieramy 6)Odczytujemy dźwięk ze strumienia
Listę kroków dałem, aby zobrazować wam na jakim etapie jestem. Więc powtórzę pytanie:
Jak wysyłać dźwięk w tym samym czasie, gdy nagrywany jest przez nas dźwięk ?
Myślałem też o takim sposobie, że Nagrywam jakieś 2 sekundy dźwięk, stopuje pętle i wysyłam i tak w kółko, do póki nie puścimy jakiegoś tam klawisza. |
|
DejaVu |
» 2014-09-29 23:09:01 |
|
maly |
» 2014-09-30 07:15:34 |
|
« 1 » |