CodeBlocks i DirectX
Ostatnio zmodyfikowano 2014-10-09 12:49
SocrateZ Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-10-08 17:01:50 Jak już używasz DirectX-a to używaj też Visual C++. I tak jesteś zależny od platformy Windows i nie ma lepszego IDE do programowania w C++ niż Visual C++. |
Wiem, chciałem tylko zobaczyć jak to będzie działało w gcc (i wybrałem CodeBlocks). Co do programowania, programuje w C, nie C++. Poza tym w Internecie na pewno znajdziesz rozwiązane problemy związane z DirectX-em dla kompilatora GCC. |
No tak, tylko że gdybym znalazł to bym tutaj nie pisał. Próbowałem, szukałem, ale nic :( Jeśli jakimś cudem zaprzągnę go do pracy, to napisze co i jak... |
|
maly |
» 2014-10-08 18:18:02 Udowodnij! Pokaż źródło w którym to wyczytałeś! |
Mój błąd, tak bardzo przyzwyczaiłem się do interfejsu C++ że zapomniałem że DirectX nie jest w nim napisany Jeśli chodzi o kompilację w C to możesz sprawdzić czy zdefiniowanie w opcjach projektu CINTERFACE coś pomoże. |
|
DejaVu |
» 2014-10-08 18:28:36 |
|
maly |
» 2014-10-08 18:48:38 |
|
SocrateZ Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-10-08 19:41:20 @DejaVu Te linki dotyczą g++ @maly Niestety, nawet spróbować tego teraz nie mogę... znowu jakimś cudem wykrzacza mi włędy z pierwszego postu... Paranoja... |
|
MrPoxipol |
» 2014-10-08 19:43:12 @DejaVu Te linki dotyczą g++ |
To się zdecyduj czy chcesz dla MSVC czy GCC. |
|
SocrateZ Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-10-08 19:45:22 To się zdecyduj czy chcesz dla MSVC czy GCC. |
Czy ty w ogóle czytałeś ten temat? Cytuje sam siebie: Wiem, chciałem tylko zobaczyć jak to będzie działało w gcc (i wybrałem CodeBlocks). Co do programowania, programuje w C, nie C++. |
Oraz samo to iż pliki są w rozszerzeniu C powinno oznaczać iż potrzebuje kompilatora GCC a nie G++ |
|
MrPoxipol |
» 2014-10-08 19:47:47 A D3D czasem nie jest w C? |
|
1 « 2 » 3 |