Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

CodeBlocks i DirectX

Ostatnio zmodyfikowano 2014-10-09 12:49
Autor Wiadomość
SocrateZ
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-10-08 19:50:25
Szczerze powiedziawszy to jest napisany w C i C++. Definicje preprocesora jedynie decydują którą wersję wybrać.
P-118161
DejaVu
» 2014-10-08 23:16:43
Robisz duży błąd wybierając kompilator MinGW + DirectX, no ale... linki z potencjalnymi rozwiązaniami dostałeś, więc powodzenia :)
P-118163
SocrateZ
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-10-09 06:35:08
Dzięki, przyda się.
Co do MinGW - nie wybieram go, tylko testuje, jak się uda przynajmniej jakoś ruszyć, to spróbuje to jakoś rozpisać jak mi się to udało zrobić :)
P-118168
RazzorFlame
» 2014-10-09 08:11:12
Sam uczę się directx-a tylko że 11 i podpiąłem kompilator MSVC do Code::Blocks. Samo IDE Visual C++ mi w ogóle nie odpowiada, nie wiem czemu DejaVu je lubi ale o gustach się nie dyskutuje. Spróbuj tak jak ja z MSVC.
P-118171
SocrateZ
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-10-09 10:42:11
Nie przepadam za CodeBlocks - wolę IDE VisualStudio - to prawdziwy kombajn do tych rzeczy.
Piszę projekt w OpenGL i DirectX i kompilacja musi przebiegać na wielu komputerach. Jako że nie wszyscy używają tylko kompilatora VisualStudio chciałem zaprzęgnąć do roboty również i gcc. Z OpenGL nie ma najmniejszego problemu (parę poprawek w kodzie i po krzyku), no ale z DirectX nie jest aż tak łatwo. :)

Co do D3D11 - powodzenia w nauce :)
Przynajmniej na Windowsie jest jakiś wybór :D
P-118174
Gabes
» 2014-10-09 11:33:23
Dodaj lib-y w takiej kolejności:
dsound
dinput8
d3dx9
d3d9
d3dxof
dxguid
winmm
comctl32
kernel32
user32
gdi32
winspool
comdlg32
advapi32
shell32
ole32
oleaut32
uuid
odbc32
odbccp32
Kompilowałem z tdm-gcc-4.8.1-3 i DXSDK_Jun10
Przykład do uruchomienia wymaga D3DX9_43.dll ale powinien być zainstalowany w systemie.
 
P-118176
DejaVu
» 2014-10-09 12:49:54
Piszę projekt w OpenGL i DirectX i kompilacja musi przebiegać na wielu komputerach.
To założenie nie ma sensu skoro i tak używasz DirectX-a. Albo używasz OpenGL-a, który można przenieść chociażby na Linuxa, albo siedzisz na DirectX i siłą rzeczy jesteś zmuszony do wytwarzania oprogramowania dla Windowsa i tym samym nie na najmniejszego sensu walczyć z DirectX na innym kompilatorze niż ten, który jest dostarczany z Visual C++.
P-118179
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3