Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[c++]Wolne przeszukiwanie pixeli

Ostatnio zmodyfikowano 2014-10-16 23:19
Autor Wiadomość
GGG205
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[c++]Wolne przeszukiwanie pixeli
» 2014-10-14 22:10:50
Witam! Wyszukiwanie 1 pixela jest kłopotliwe. Jedna pętla przeszukuje oś x(trwa to długo), a jak skończy przechodzi o stopień niżej czyli do osi y. I ponownie sprawdza x... i tak ciągle. Znacie jakieś techniki/algorytm, aby skrócić poszukiwania pixela ? Pixel zmienia pozycje na pulpicie co jakiś czas(okno aplikacji też).
P-118491
stryku
» 2014-10-14 22:17:13
Nie da rady. Co chcesz zrobić dokładnie?
P-118493
GGG205
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-10-14 22:45:13
Chcę z minimapy w grze pobrać szary piksel(tak są oznaczone potwory). Myślałem nad zrobieniem pola zmniejszającego zakres poszukiwań i to za pomocą rectangle.
P-118495
stryku
» 2014-10-14 23:01:58
A ile ma mapa px na px? Jak nie za dużo to możesz po pixelach lecieć przecież. Inaczej nie sprawdzisz. Gra na windows czy linux czy na co?
P-118496
GGG205
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-10-15 12:45:18
519px X 519px. A nie można jakoś po ukosie sprawdzać ? i czy byłoby to opłacalne.
P-118525
Monika90
» 2014-10-15 13:22:42
Czy Ty przypadkiem nie używasz funkcji GetPixel() z WinAPI?
P-118526
GGG205
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-10-15 13:47:15
Tak to jest GetPixel i HDC to pulpit, a x i y biorę z GetSystemMetrics i w pętli przeszukuję.
P-118528
Monika90
» 2014-10-15 14:27:26
GetPixel jest bardzo wolne. Myślę że można utowrzyć pustą bitmapę w pamięci, skopiować do niej zawartość okna za pomocą BitBlt i szukać w niej odpowiedniego wzorca bajtów.
P-118530
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona