[c++]Wolne przeszukiwanie pixeli
Ostatnio zmodyfikowano 2014-10-16 23:19
GGG205 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[c++]Wolne przeszukiwanie pixeli » 2014-10-14 22:10:50 Witam! Wyszukiwanie 1 pixela jest kłopotliwe. Jedna pętla przeszukuje oś x(trwa to długo), a jak skończy przechodzi o stopień niżej czyli do osi y. I ponownie sprawdza x... i tak ciągle. Znacie jakieś techniki/algorytm, aby skrócić poszukiwania pixela ? Pixel zmienia pozycje na pulpicie co jakiś czas(okno aplikacji też). |
|
stryku |
» 2014-10-14 22:17:13 Nie da rady. Co chcesz zrobić dokładnie? |
|
GGG205 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-10-14 22:45:13 Chcę z minimapy w grze pobrać szary piksel(tak są oznaczone potwory). Myślałem nad zrobieniem pola zmniejszającego zakres poszukiwań i to za pomocą rectangle. |
|
stryku |
» 2014-10-14 23:01:58 A ile ma mapa px na px? Jak nie za dużo to możesz po pixelach lecieć przecież. Inaczej nie sprawdzisz. Gra na windows czy linux czy na co? |
|
GGG205 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-10-15 12:45:18 519px X 519px. A nie można jakoś po ukosie sprawdzać ? i czy byłoby to opłacalne. |
|
Monika90 |
» 2014-10-15 13:22:42 Czy Ty przypadkiem nie używasz funkcji GetPixel() z WinAPI? |
|
GGG205 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-10-15 13:47:15 Tak to jest GetPixel i HDC to pulpit, a x i y biorę z GetSystemMetrics i w pętli przeszukuję. |
|
Monika90 |
» 2014-10-15 14:27:26 GetPixel jest bardzo wolne. Myślę że można utowrzyć pustą bitmapę w pamięci, skopiować do niej zawartość okna za pomocą BitBlt i szukać w niej odpowiedniego wzorca bajtów. |
|
« 1 » 2 |