Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++]Rysowanie trojkata

Ostatnio zmodyfikowano 2014-10-22 17:51
Autor Wiadomość
iXende
» 2014-10-18 16:48:13
<< removed - offtop >>
P-118786
1aam2am1
» 2014-10-18 16:50:28
<< removed - odpowiedź na offtop >>
P-118788
SocrateZ
» 2014-10-18 21:52:06
Owszem, min i max nie są w ogóle potrzebne. Możesz je usunąć. Na początku chciałem zrobić coś innego a potem zapomniałem ich usunąć. :)
P-118818
zielak123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-10-20 16:59:59
Mozna wplesc do kodu, ze jezeli wpisze pion lub poziom jako wartosc 0 to zeby prosilo o ponowne wpisanie lub zeby konczylo program?
P-119021
Memento96
» 2014-10-20 17:14:09
if (pion == 0) return 0
lub while (pion == 0) cout << "Podaj inny pion"; cin >> pion;
P-119023
zielak123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-10-20 17:25:19
Dzieki wielkie :), jeszcze ostatnie pytanie
float iter = 0.f;
Nie rozumiem co znaczy wartosc 0.f
P-119027
Rashmistrz
» 2014-10-20 17:41:43
Jeśli rozumiesz angielski to to Ci "prawdopodobnie" odpowie na twoje pytanie:
http://stackoverflow.com​/questions/6286439​/what-does-the-f-in-1000-f-mean-c
P-119030
zielak123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-10-20 17:47:15
Aa teraz juz wiem :p.



C/C++
if( pion <= 0 );

{ return 0; }
if( poziom <= 0 );

{ return 0; }
Gdzie mam wkleic ten kod do lub jak zmodyfikowac, aby po przy wartosci pion lub poziom = 0 konczylo program?

C/C++
#include <iostream>
#include <cmath>
using namespace std;

int main( int argc, char * argv[] )
{
    int pion;
    int poziom;
    float iter = 0.f;
   
   
   
    cout << "ile w pionie ? :";
    cin >> pion;
    cout << endl;
    cout << "ile w poziomie ? :";
    cin >> poziom;
    cout << endl;
   
    if( pion > poziom || pion < poziom )
    {
        iter =( float ) poziom /( float ) pion;
       
        float stepper = iter;
        int z = 1;
        for( int x = 0; x < pion; ++x )
        {
            for( int y = 0; y < z; ++y )
                 cout << "*";
           
            cout << endl;
            stepper += iter;
            z =( int ) floor( stepper );
            //z = (int)ceil( stepper );
            //z = (int)stepper;
            //z =( int ) floor( stepper );
        }
    }
   
    else
    for( int x = 0; x < pion; ++x )
    {
        for( int y = 0; y <= x; ++y )
             cout << "*";
       
        cout << endl;
    }
    cin.sync();
    return 0;
}
P-119031
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona