[C++] Animacja i funkcje wykonywane w tym samym czasie.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-10-31 14:42
Haker123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] Animacja i funkcje wykonywane w tym samym czasie. » 2014-10-26 17:46:35 Witam.
Mam problem ze zrobieniem animacji tak zeby inne opcje byly dostepne (np w grze ktos ginie ale resza opcji jest dostepna).
Chce zrobic animacje (intro) tak zeby klawiatura i myszka dzialaly. Nie wiem jak sie za to zabrac, moje pomysly koncza sie na petli for przez co reszta funkcji jest niedostepna. Przychodzi mi jeszcze jedno wyjscie z wykozystaniem timera ale nie wiem jak to napisac.
|
|
pekfos |
» 2014-10-26 18:10:41 Jaki problem..? Sposób pisania gier niemal wymusza rozwiązanie. |
|
Haker123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-10-27 11:09:17 Niestety ja mam problem. Nigdy nie widzialem podobnego problemu i nie zabardzo wiem jak sie za to zabrac. Podam przyklad jak u mnie wyglada przyciemnianie obrazu tak ze znika i potem przechodzi do innego ekranu for( float i = 1; i >= 0; i -= 0.002 ) { al_set_blender( ALLEGRO_ADD, ALLEGRO_ALPHA, ALLEGRO_INVERSE_ALPHA ); al_draw_tinted_bitmap( Screen_Photo, al_map_rgba_f( 1, 1, 1, i ), 0, 0, 0 ); al_flip_display(); al_clear_to_color( al_map_rgb( 0, 0, 0 ) ); }
case MENU:
if( Menu_ ) { Menu_ = false; Screen = new Menu_Screen(); }
Screen->Handling_Keyboard( events, keyState ); Screen->Handling_Mouse( events ); Screen->Draw_Screen( events, FPS );
if( End_Menu_ ) { End_Menu_ = false; Menu_ = true; delete Screen; }
break;
Jak widac , program niedopuszcza innych zdarzen (petla for wszystko blokuje) , nie mam pojecia jak zrobic to tak zeby podczas np przyciemniania dzialaly zdarzenia z myszki i klawiatury lub zeby w miedzy czasie cos innego sie robilo. |
|
Haker123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-10-30 00:20:37 Nikt nie wie jak to zrobic?? Nie chce gotowego rozwiazania tylko wskazowki. Jakis material ktory pomoze mi rozwiazac ten problem lub przyklad z krotkim opisem. |
|
Gabes |
» 2014-10-30 01:39:54 float i = 1.0; bool czyPrzyciemniono = false; ... if( i <= 0 ) czyPrzyciemniono = true; else i -= 0.002;
if( !czyPrzyciemniono ) al_draw_tinted_bitmap( Screen_Photo, al_map_rgb_f( i, i, i ), 0, 0, 0 ); |
|
Haker123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-10-31 14:42:01 Dzieki. Teraz cos mi juz swita , i mam pare pomyslow jak to zrobic ;] |
|
« 1 » |