[WinApi] Umieszczenie kodu w c++ w szablonie opartym o winapi
Ostatnio zmodyfikowano 2014-10-31 14:47
Malina94 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[WinApi] Umieszczenie kodu w c++ w szablonie opartym o winapi » 2014-10-31 13:14:02 Witam. Mam do napisania projekt w c/c++. Do instrukcji został dołączony szablon, napisany w WinApi. Tutaj linki do kodu: main.cpp http://ideone.com/7VKNqw conio2.cpp http://ideone.com/qHiyIa conio2.h http://ideone.com/RyxgAD Chciałam się Was spytać, jak mogę się zabrać za dalsze pisanie programu. Tzn. nie wiem gdzie wcisnąć kod, który będę pisać. Na przykład: switch do obsługi klawiszy z literami (np. wcisnę 's' i wywołam funkcję, którą napiszę), albo funkcję tworzącą ramkę, w której umieszczę grę. Moje pytania wydają się być głupie, ale nigdy jeszcze nie pisałam programów do szablonu. Na zajęciach również nie było żadnej wzmianki do winapi, czy innych bibliotek graficznych... | Kod umieszcza się w postach na forum, a nie na zewnętrznych serwisach (by DejaVu). |
|
|
Monika90 |
» 2014-10-31 14:17:52 Jak dla mnie to to jest biblioteka conio2 i przykładowy program używający tej biblioteki. Ten program znajduje się w main.cpp. Więc musisz zrozumieć to co jest w pliku main.cpp i na podstawie tego napisać własny. WinAPI w ogóle się nie przejmuj. A najlepiej zacząć od tego, żeby to w ogóle skompilować i uruchomić. |
|
Malina94 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-10-31 14:22:09 Czyli, do wyświetlania planszy, robienia odpowiednich ramek i innych rzeczy, nie potrzebuję znajomości winapi, tylko conio2? |
|
Monika90 |
» 2014-10-31 14:47:02 No po to właśnie jest conio2 żeby nie używac WinAPI do obłsugi klawiatury, czyszczenia ekranu, pozycjonowania tekstu, czy ustawiania kolorów. |
|
| « 1 » |