[WinApi] Umieszczenie kodu w c++ w szablonie opartym o winapi
Ostatnio zmodyfikowano 2014-10-31 14:47
Malina94 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[WinApi] Umieszczenie kodu w c++ w szablonie opartym o winapi » 2014-10-31 13:14:02 Witam. Mam do napisania projekt w c/c++. Do instrukcji został dołączony szablon, napisany w WinApi. Tutaj linki do kodu: main.cpp http://ideone.com/7VKNqw conio2.cpp http://ideone.com/qHiyIa conio2.h http://ideone.com/RyxgAD Chciałam się Was spytać, jak mogę się zabrać za dalsze pisanie programu. Tzn. nie wiem gdzie wcisnąć kod, który będę pisać. Na przykład: switch do obsługi klawiszy z literami (np. wcisnę 's' i wywołam funkcję, którą napiszę), albo funkcję tworzącą ramkę, w której umieszczę grę. Moje pytania wydają się być głupie, ale nigdy jeszcze nie pisałam programów do szablonu. Na zajęciach również nie było żadnej wzmianki do winapi, czy innych bibliotek graficznych... Kod umieszcza się w postach na forum, a nie na zewnętrznych serwisach (by DejaVu). |
|
|
Monika90 |
» 2014-10-31 14:17:52 Jak dla mnie to to jest biblioteka conio2 i przykładowy program używający tej biblioteki. Ten program znajduje się w main.cpp. Więc musisz zrozumieć to co jest w pliku main.cpp i na podstawie tego napisać własny. WinAPI w ogóle się nie przejmuj. A najlepiej zacząć od tego, żeby to w ogóle skompilować i uruchomić. |
|
Malina94 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-10-31 14:22:09 Czyli, do wyświetlania planszy, robienia odpowiednich ramek i innych rzeczy, nie potrzebuję znajomości winapi, tylko conio2? |
|
Monika90 |
» 2014-10-31 14:47:02 No po to właśnie jest conio2 żeby nie używac WinAPI do obłsugi klawiatury, czyszczenia ekranu, pozycjonowania tekstu, czy ustawiania kolorów. |
|
« 1 » |