Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Protokół HTTP metoda POST w C++

Ostatnio zmodyfikowano 2014-11-02 19:13
Autor Wiadomość
Hipochondryk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Protokół HTTP metoda POST w C++
» 2014-11-02 14:46:22
Witam, Zastanawia mnie czy jest możliwe z programu C++ wysłać na adres strony np www.example.com/script.php  informacje metodą post tak by później ten skrypt się wykonał ? Jeśli tak mógłbym prosić o podanie biblioteki która mi to umożliwi ?
P-119849
DejaVu
» 2014-11-02 15:06:49
libcurl.
P-119850
Hipochondryk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-11-02 19:03:30
Dziękuję. Jeszcze jedno pytanie ale bardziej ogólne.
Załóżmy że, jest jakaś tam sobie gierka. Ta gierka ma swój ranking przechowywany w bazie MySql. Wyniki są dodawane z poziomu aplikacji i tak samo pobierane. Która metoda jest najbezpieczniejsza oraz najtańsza ? Osobiście wymyśliłem trzy opcje.

1) Serwer dedykowany/VPS 24/7 , na nim odpalona aplikacja serwerowa która odbiera dane od gry, operuje na bazie danych (localhost) i wysyła je z powrotem do gry.

2) Serwer WWW. Komunikacja odbywa się o skrypty php, gra wysyła do skryptu dane postem , operuje na bazie danych (localhost) i wysyła je z powrotem do gry.

3) Bezpośrednie połączenie z bazą danych Mysql bez żadnego pośrednika. Gra sama aktualizuje i pobiera dane.


Które z tych rozwiązań jest waszym zdaniem najlepsze ? Oczywiście w dwóch pierwszych przypadkach wysyłane dane byłyby zaszyfrowane oraz używany byłby token. Może znacie jakieś inne lepsze rozwiązanie, a zarazem tanie w utrzymaniu ? Nadmienię, że serwer WWW już posiadam wraz z domeną, która i tak jest opłacana więc teoretycznie koszt dla tej opcji jest równy 0zł.
P-119872
DejaVu
» 2014-11-02 19:13:07
Bezpośrednie połączenie z bazą danych = całkowity brak bezpieczeństwa danych.
VPS => wymaga administrowania nim ale daje dużo możliwości, chociażby postawienie serwera gry wykorzystującego sockety.
PHP + MySQL => można uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie, ale nie zapobiegniesz możliwości wysyłania fałszywych rezultatów przez graczy do serwera.

PS. Jeden temat = jeden problem.
P-119875
« 1 »
  Strona 1 z 1