Protokół HTTP metoda POST w C++
Ostatnio zmodyfikowano 2014-11-02 19:13
Hipochondryk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Protokół HTTP metoda POST w C++ » 2014-11-02 14:46:22 Witam, Zastanawia mnie czy jest możliwe z programu C++ wysłać na adres strony np www.example.com/script.php informacje metodą post tak by później ten skrypt się wykonał ? Jeśli tak mógłbym prosić o podanie biblioteki która mi to umożliwi ? |
|
DejaVu |
» 2014-11-02 15:06:49 libcurl. |
|
Hipochondryk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-11-02 19:03:30 Dziękuję. Jeszcze jedno pytanie ale bardziej ogólne. Załóżmy że, jest jakaś tam sobie gierka. Ta gierka ma swój ranking przechowywany w bazie MySql. Wyniki są dodawane z poziomu aplikacji i tak samo pobierane. Która metoda jest najbezpieczniejsza oraz najtańsza ? Osobiście wymyśliłem trzy opcje.
1) Serwer dedykowany/VPS 24/7 , na nim odpalona aplikacja serwerowa która odbiera dane od gry, operuje na bazie danych (localhost) i wysyła je z powrotem do gry.
2) Serwer WWW. Komunikacja odbywa się o skrypty php, gra wysyła do skryptu dane postem , operuje na bazie danych (localhost) i wysyła je z powrotem do gry.
3) Bezpośrednie połączenie z bazą danych Mysql bez żadnego pośrednika. Gra sama aktualizuje i pobiera dane.
Które z tych rozwiązań jest waszym zdaniem najlepsze ? Oczywiście w dwóch pierwszych przypadkach wysyłane dane byłyby zaszyfrowane oraz używany byłby token. Może znacie jakieś inne lepsze rozwiązanie, a zarazem tanie w utrzymaniu ? Nadmienię, że serwer WWW już posiadam wraz z domeną, która i tak jest opłacana więc teoretycznie koszt dla tej opcji jest równy 0zł. |
|
DejaVu |
» 2014-11-02 19:13:07 Bezpośrednie połączenie z bazą danych = całkowity brak bezpieczeństwa danych. VPS => wymaga administrowania nim ale daje dużo możliwości, chociażby postawienie serwera gry wykorzystującego sockety. PHP + MySQL => można uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie, ale nie zapobiegniesz możliwości wysyłania fałszywych rezultatów przez graczy do serwera.
PS. Jeden temat = jeden problem. |
|
« 1 » |