[SFML 2.1]Undefined reference to '_Unwind_Resume' i '__gxx_personality_v0'
Ostatnio zmodyfikowano 2014-11-05 19:31
TheReclif Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.1]Undefined reference to '_Unwind_Resume' i '__gxx_personality_v0' » 2014-11-04 19:34:44 Witam. Postanowiłem rozpocząć swoją przygodę z SFML-em. Stworzyłem nowy projekt SFML-a w C::B i ładnie mi się wszystko wygenerowało. Ale tu się pojawia problem: zgłasza się więcej niż 50 błędów o treści tej samej, co tytuł tematu. Co muszę zrobić, aby wreszcie oszczędzić sobie z tym kłopotów? Dołączam kod wygenerowany przez C::B : #include <SFML/Graphics.hpp>
int main() { sf::RenderWindow app( sf::VideoMode( 800, 600 ), "SFML window" ); sf::Texture texture; if( !texture.loadFromFile( "cb.bmp" ) ) return EXIT_FAILURE; sf::Sprite sprite( texture ); while( app.isOpen() ) { sf::Event event; while( app.pollEvent( event ) ) { if( event.type == sf::Event::Closed ) app.close(); } app.clear(); app.draw( sprite ); app.display(); } return EXIT_SUCCESS; }
Będę wdzięczny za wszelką pomoc. |
|
Jacob99 |
» 2014-11-04 19:49:27 Masz źle zalinkowane biblioteki. Wejdź w Project->Build Options->[Nazwa Projektu]->Search Directories->Compiler->Powinien być wpisany katalog SFML-a i include(np. D:\SFML\include). Search Directories->Linker->Powinien być wpisany katalog SFML-a i lib(np. D:\SFML\lib). [Debug]->Linker settings->Powinno być wpisane: sfml-graphics-d sfml-window-d sfml-system-d sfml-audio-d //opcjonalne sfml-network-d //opcjonalne
[Release]->Linker settings->Powinno być wpisane: sfml-graphics sfml-window sfml-system sfml-audio //opcjonalne sfml-network //opcjonalne Code::Blocks źle ustawia ścieżki, dlatego nie powinno się korzystać z gotowego szablonu, tylko wybrać pusty projekt i podlinkować samemu. |
|
TheReclif Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-11-04 20:37:03 Wielkie dzięki. Błędy linkera zniknęły, ale po kompilacji(z dodanymi już bibliotekami DLL)wyskakuje okienko o tytule "TEST.exe - Nie znaleziono punktu wejścia" i następującej treści: "Nie znaleziono punktu wejścia procedury __gxx_personality_v0 w bibliotece C:\Projekty\TEST\bin\Debug\sfml-graphics-d-2.dll.". Za nic w świecie nie mogę tego zinterpretować. Co jest nie tak? |
|
Jacob99 |
» 2014-11-04 20:39:01 Wrzuciłeś złą wersję SFML-a do katalogu z programem. |
|
TheReclif Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-11-04 22:52:26 Dziwne jest to, że przekopiowałem zawartość folderu bin prosto do folderu z moją aplikacją i cały czas nie działa prawidłowo. Czym jeszcze może być to powodowane? A jeśli tylko tym, o czym wspomniał Jacob, to jak mogę to naprawić? Jestem totalnie w kropce |
|
pekfos |
» 2014-11-04 23:03:32 Czym jeszcze może być to powodowane? |
Zapewne posiadaniem złej wersji SFMLa. Tzn, nie pod taki kompilator. |
|
TheReclif Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-11-05 17:56:39 Już działa! Wielkie dzięki za pomoc. Wystarczyło zamienić wersje z GCC 4.7 MinGW (DW2) - 32 bits na GCC 4.7 TDM (SJLJ) - 32 bits. Problem rozwiązany. Jeśli mogę, to mam jeszcze pytanie: czym różni się DW2 od SJLJ? |
|
pekfos |
» 2014-11-05 19:31:56 |
|
« 1 » |