[SFML 2.1] Opoznienie wykonywania programu
Ostatnio zmodyfikowano 2014-11-17 19:39
noindyfikator Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.1] Opoznienie wykonywania programu » 2014-11-17 19:05:37 Witam. Jak uruchomię moją grę napisaną w SFML to komputer zaczyna strasznie szybko pracować, i wydawać pisk :O Myślę że jest to spowodowane tym że pętla: while( okno.isOpen ) { . . . . . }
wykonuje się bardzo szybko, i niepotrzebnie aż tyle razy na sekundę. jak ustawić aby wykonywała się ona wolniej? Próbowałem opcji sleep(50); z time.h ale nie dziala myślałem nad tym: while( okno.isOpen ) { . . . . . zatrzymanie pętli na malutki ułamek sekundy } [/cpp] tylko jak to zrobić? |
|
Winner_Of_Death |
» 2014-11-17 19:10:59 Jak to SFML, to pewnie najlepiej użyć pętli stałokrokowej. |
|
NopeDotAvi |
» 2014-11-17 19:12:00 sf::Time time = sf::seconds( 0.5 ); sf::sleep( time.asSeconds() ); |
|
Quirinnos |
» 2014-11-17 19:14:05 Możesz roboczo ustawić limit FPS (setFramerateLimit), ale pętla stałokrokowa jest lepszym i bardziej profesjonalnym rozwiązaniem ;) |
|
Jacob99 |
» 2014-11-17 19:14:22 okno.setFramerateLimit( 60 );
|
|
MrPoxipol |
» 2014-11-17 19:14:48 |
|
noindyfikator Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-11-17 19:39:39 Pomogło ustawienie ilości klatek na sekundę :) Pętla stałokrokowa jest dla mnie zbyt skomplikowana |
|
« 1 » |