Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.1] Opoznienie wykonywania programu

Ostatnio zmodyfikowano 2014-11-17 19:39
Autor Wiadomość
noindyfikator
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.1] Opoznienie wykonywania programu
» 2014-11-17 19:05:37
Witam. Jak uruchomię moją grę napisaną w SFML to komputer zaczyna strasznie szybko pracować, i wydawać pisk :O
Myślę że jest to spowodowane tym że pętla:
C/C++
while( okno.isOpen )
{
    .
    .
    .
    .
    .
}
wykonuje się bardzo szybko, i niepotrzebnie aż tyle razy na sekundę.
jak ustawić aby wykonywała się ona wolniej?
Próbowałem opcji sleep(50); z time.h ale nie dziala
myślałem nad tym:
while( okno.isOpen )
{
.
.
.
.
.
zatrzymanie pętli na malutki ułamek sekundy
}
[/cpp]

tylko jak to zrobić?
P-120890
Winner_Of_Death
» 2014-11-17 19:10:59
Jak to SFML, to pewnie najlepiej użyć pętli stałokrokowej.
P-120893
NopeDotAvi
» 2014-11-17 19:12:00
C/C++
sf::Time time = sf::seconds( 0.5 );
sf::sleep( time.asSeconds() );
P-120894
Quirinnos
» 2014-11-17 19:14:05
Możesz roboczo ustawić limit FPS (setFramerateLimit), ale pętla stałokrokowa jest lepszym i bardziej profesjonalnym rozwiązaniem ;)
P-120895
Jacob99
» 2014-11-17 19:14:22
C/C++
okno.setFramerateLimit( 60 );
P-120896
MrPoxipol
» 2014-11-17 19:14:48
P-120897
noindyfikator
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-11-17 19:39:39
Pomogło ustawienie ilości klatek na sekundę :)
Pętla stałokrokowa jest dla mnie zbyt skomplikowana
P-120900
« 1 »
  Strona 1 z 1