DejaVu |
» 2009-12-18 20:04:01 |
|
eBbi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-12-19 07:46:01 NIGDZIE NIE PISZE JAK ZAPISAĆ KONTROLKE NA BUFORZE!!!! |
|
malan |
» 2009-12-19 14:27:47 Tak ciężko kombinować? ;> Ja bym najpierw próbował coś w tą stronę: HWND glowne_okno; HINSTANCE uchwyt_programu; HWND uchwyt_kontrolki;
glowne_okno = GetActiveWindow(); uchwyt_programu = GetModuleHandle( NULL ); uchwyt_kontrolki = CreateWindowEx( 0, "BUTTON", "Przycisk_01", WS_CHILD | WS_VISIBLE, pozycja_x, pozycja_y, szerokosc, wysokosc, glowne_okno, 0, uchwyt_programu, 0 );
|
|
DejaVu |
» 2009-12-19 15:35:59 Spróbuj więc narysować coś w OpenGL'u za pomocą Allegro... nie zastanawiałeś się może po co jest coś takiego jak AllegroGUI? :) |
|
eBbi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-12-20 09:15:10 w tym twoim kodzie wogóle nigdzie nie jest użyte słowo bufor. ALE.. nagle zrozumiałem że "poco go wystawiać na buforze". równie dobrze może być wystawiony odrazu na ekran i oto chyba chodzi w tym kodzie. noto wrzuciłem linijkę na koniec. //.... blit(bufor,screen, 0,0,0,0,e_x,e_y); uchwyt_kontrolki=CreateWindowEx(0,"BUTTON","Przycisk_01",WS_CHILD|WS_VISIBLE,10,10,110,220,glowne_okno,0,uchwyt_programu,0); rest(10); }
Ale dalej nic!A allegroGui mnie nie zadowala.. napisałem to w 1 poście |
|
malan |
» 2009-12-20 11:21:53 Źle to umieściłeś, ale ten sposób nie działa, bo sprawdzałem u siebie. Skompilowałem sobie kod (WinAPI + Allegro) i nie widzę tam mnóstwa błędów jak pisałeś. Błąd jest jeden - trzeba zamienić hdcokno=GetDC(hwnd); na hdc=GetDC(hwnd); i działa (tzn. udało mi się wyświetlić własną bitmapę a na niej przycisk, a o to Ci chodzi). |
|
eBbi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-12-20 13:24:13 ZAMOTAŁEŚ TAK.. WKLEJ CAŁY TEN TWÓJ KOD |
|
malan |
» 2009-12-20 23:56:19 |
|
1 « 2 » 3 |