OpenGL i bład w stdlib
Ostatnio zmodyfikowano 2014-11-23 00:53
mac104 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
OpenGL i bład w stdlib » 2014-11-22 21:21:11 Zacząłem przerabiać kurs OpenGL. Nie ma na nim informacji o instalacji, ostatecznie ściągnąłem biblioteki z http://www.swiftless.com/tutorials/opengl/gldrivers.html Stworzyłem projekt OpenGl, wykasowałem wszystko z main.cpp i wkleiłem przykład z kursu zawierający "GL/glut.h" i "stdlib.h", dolinkowałem biblioteki. Wyskoczył mi błąd w stdlib.h: "'_CRTIMP' does not name a type". O co chodzi? Piszę na Dev 5.6.2 |
|
CacholaPL |
» 2014-11-22 21:44:39 Biblioteki OpenGL są domyślnie w (prawie) wszystkich kompilatorach, więc nie musisz nic instalować.
Ale jeśli się nie mylę to przy pobieraniu aktualizacji do sterowników pobierasz też OpenGL SDK.
I jeszcze jedno, używanie biblioteki GLUT nie jest zalecane, bo to przestarzała biblioteka, lepiej użyć GLFW lub SDL, ale jeśli przyzwyczaiłeś się do GLUT to zawsze jest freeglut |
|
mac104 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-11-22 23:35:49 No właśnie kurs na tym serwisie jest oparty na glucie. W moim Devie był OpenGl, ale nie było ani gluta, ani glfw. Ściągnąłem jakiś zip z katalogami glfw z "glfw.org", zgrałem stamtąd "glwf3.h", z resztą nie wiem jak postąpić. No i ukazały mi się "undefined reference" ale w tych katalogach nie ma żadnych plików '.lib' ani '.a' |
|
mac104 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-11-23 00:53:03 Używanie glfw 3 wymaga zainstalowania i ogarnięcia jakiegoś CMake a ja go nie ogarniam :( |
|
« 1 » |