pobieranie dużej ilości dancyh
Ostatnio zmodyfikowano 2009-12-21 20:51
markon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-12-20 20:53:27 tak, potrafię |
|
DejaVu |
» 2009-12-20 21:22:32 To w tym przypadku robisz dokładnie to samo, z tym że nie robisz xyz.push_back(liczba); tylko xyz.push_back(wektor_liczb);. |
|
Elaine |
» 2009-12-20 22:51:02 A nie lepiej jeden resize na początku, a potem czytanie? Coś w stylu vector < vector < int > > numbers; size_t x, y; cin >> x; numbers.resize( x );
for( size_t i = 0; i < x; ++i ) { cin >> y; numbers[ i ].resize( y ); for( size_t j = 0; j < y; ++j ) cin >> numbers[ i ][ j ]; } |
|
DejaVu |
» 2009-12-21 00:11:37 No z pewnością jest to wydajniejsze rozwiązanie :) |
|
Elaine |
» 2009-12-21 11:02:34 Czy wydajniejsze to nie wiem, to mocno zależy od implementacji biblioteki standardowej... Może najwyżej krótsze i ładniejsze. |
|
WinerFresh |
» 2009-12-21 20:15:09 Mi się wydaje, że w tym przypadku korzystanie z wektorów to armata na muchę... Lepiej zwykłe dynamiczne przydzielanie pamięci, bo będzie szybciej i mniej problematyczne (mniemam, że te rozmiary się w dalszych częściach programu nie zmieniają). |
|
Elaine |
» 2009-12-21 20:51:38 Szybciej raczej nie będzie (a jeśli będzie, to get a real compiler - dzisiejsze kompilatory raz, że ładnie optymalizują, dwa, że mają niegłupie biblioteki standardowe), mniej problematycznie w sumie też nie (lenistwo rządzi - vector wszystkim zajmie się sam)... |
|
1 « 2 » |