Eksport gry do .exe z własnego silnika.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-12-17 21:45
emis2000 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Eksport gry do .exe z własnego silnika. » 2014-12-02 15:15:22 Cześć! Robie ostatnio silnik do gier na podstawie poradników z Youtube i chce aby gra, którą się zrobi na tym silniku bedzie mogła być wyeksportowana do .exe.Byłoby miło gdybyście przekierowali mnie do jakiegoś kursu lub poradnika na ten temat. |
|
kubawal |
» 2014-12-02 16:14:54 w czym? w jakimś GameStudio czy coś w ten deseń? Czy w C++? W jakiej postaci jest silnik? .DLL? .a? .lib? A jakiego konkretnie tutorialu? |
|
emis2000 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-12-02 16:33:20 W c++ na podstawie tutoriali od Sniperz227 na Youtube. |
|
kubawal |
» 2014-12-02 16:39:15 Więc co to znaczy wyeksportować? Masz kod programu i chcesz z tego zrobić program? Do takiego czegoś służy takie cuś co się kompilator nazywa :) |
|
wilkoo13 |
» 2014-12-02 16:41:01 Po skompilowaniu dostajesz plik exe który możesz otworzyć |
|
emis2000 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-12-02 16:46:31 To wiem...miałem na myśli wyeksportowanie gry zrobionej na tym silniku do .exe. |
|
kubawal |
» 2014-12-02 16:56:15 A w jakiej postaci jest silnik? Czy gry napisane na nim pisesz w C++ czy w jakimś skrypcie? A najlepiej to walnij gdzieś downloada to łatwiej się będzie nam zrozumieć :) |
|
emis2000 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-12-02 17:06:51 Właśnie nie pisze (jeszcze) gier w żadnym języku bo autor tutorialu nie pokazał jak...narazie chce aby wyswietlił się sam swiat lub mudel zrobiony na tym silniku w postaci .exe.Potrzebuje tylko wiedzieć jakie linijki mam dodać żebym mógł coś wyeksportować. |
|
« 1 » 2 |