Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Eksport gry do .exe z własnego silnika.

Ostatnio zmodyfikowano 2014-12-17 21:45
Autor Wiadomość
emis2000
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Eksport gry do .exe z własnego silnika.
» 2014-12-02 15:15:22
Cześć!
Robie ostatnio silnik do gier na podstawie poradników z Youtube i chce aby gra, którą się zrobi na tym silniku bedzie mogła być wyeksportowana do .exe.Byłoby miło gdybyście przekierowali mnie do jakiegoś kursu lub poradnika na ten temat.
P-121936
kubawal
» 2014-12-02 16:14:54
w czym? w jakimś GameStudio czy coś w ten deseń?
Czy w C++?
W jakiej postaci jest silnik? .DLL? .a? .lib?
A jakiego konkretnie tutorialu?
P-121940
emis2000
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-12-02 16:33:20
W c++ na podstawie tutoriali od Sniperz227 na Youtube.
P-121943
kubawal
» 2014-12-02 16:39:15
Więc co to znaczy wyeksportować? Masz kod programu i chcesz z tego zrobić program?
Do takiego czegoś służy takie cuś co się kompilator nazywa :)
P-121945
wilkoo13
» 2014-12-02 16:41:01
Po skompilowaniu dostajesz plik exe który możesz otworzyć
P-121946
emis2000
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-12-02 16:46:31
To wiem...miałem na myśli wyeksportowanie gry zrobionej na tym silniku do .exe.
P-121948
kubawal
» 2014-12-02 16:56:15
A w jakiej postaci jest silnik? Czy gry napisane na nim pisesz w C++ czy w jakimś skrypcie?
A najlepiej to walnij gdzieś downloada to łatwiej się będzie nam zrozumieć :)
P-121950
emis2000
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-12-02 17:06:51
Właśnie nie pisze (jeszcze) gier w żadnym języku bo autor tutorialu nie pokazał jak...narazie chce aby wyswietlił się sam swiat lub mudel zrobiony na tym silniku w postaci .exe.Potrzebuje tylko wiedzieć jakie linijki mam dodać żebym mógł coś wyeksportować.
P-121952
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona