[Lekcja 17] Kalkulator przy użyciu własnych funkcji
Ostatnio zmodyfikowano 2014-12-02 19:42
luk_88 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Lekcja 17] Kalkulator przy użyciu własnych funkcji » 2014-12-02 18:23:27 Witam! Zwracam się do Was z gorącą prośbą! Jestem nowicjuszem w programowaniu. Zdecydowałem się na C++ i na tej stronce znalazłem bardzo przydatny oraz obfity w informacje kurs. Teraz przejdę do sedna sprawy. Robiąc jedno z zadań, którego polecenie brzmiało, by zrobić kalkulator przy użyciu funkcji stworzonych samemu. I tu teraz kieruje do Was moje pytanie. Właściwie to bardziej prośba a nie pytanie. Czy ktoś mógłby mi "sprawdzić" ten kod oraz doradzić co poprawić oraz ulepszyć, jestem otwarty na krytykę, gdyż jestem jeszcze zielony w tej dziedzinie, z miłą chęcią posłucham rad starszych kolegów :). z góry bardzo dziękuję!!! #include <iostream>
using namespace std;
int dodawanie() { int x, y; cin >> x; cin >> y; return x + y; }
int odejmowanie() { int x, y; cin >> x; cin >> y; return x - y; }
int mnozenie() { int x, y; cin >> x; cin >> y; return x * y; }
int dzielenie() { int x, y; cin >> x; cin >> y; return x / y; }