[SFML 2.1] Problem z uruchomieniem (brak MSVCR110D.dll - ?)
Ostatnio zmodyfikowano 2014-12-05 20:00
shimizu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.1] Problem z uruchomieniem (brak MSVCR110D.dll - ?) » 2014-12-04 19:27:32 Mam problem z instalacją, tzn. zrobiłem wszystko jak jest napisane w kursie tutaj na stronie ale wyskakuje mi komunikat: "Nie można uruchomić programu, ponieważ na komputerze nie znaleziono MSVCR110D.dll. Spróbuj ponownie zainstalować program, aby naprawić ten problem." 'Gra.exe' (Win32): Loaded 'C:\Users\bartek\Documents\Visual Studio 2013\Projects\Gra\Debug\Gra.exe'. Symbols loaded. 'Gra.exe' (Win32): Loaded 'C:\Windows\System32\ntdll.dll'. Cannot find or open the PDB file. 'Gra.exe' (Win32): Loaded 'C:\Windows\System32\kernel32.dll'. Cannot find or open the PDB file. 'Gra.exe' (Win32): Loaded 'C:\Windows\System32\KernelBase.dll'. Cannot find or open the PDB file. 'Gra.exe' (Win32): Loaded 'C:\Users\bartek\Documents\Visual Studio 2013\Projects\Gra\Debug\sfml-graphics-d-2.dll'. Cannot find or open the PDB file. 'Gra.exe' (Win32): Loaded 'C:\Users\bartek\Documents\Visual Studio 2013\Projects\Gra\Debug\sfml-window-d-2.dll'. Cannot find or open the PDB file. 'Gra.exe' (Win32): Loaded 'C:\Users\bartek\Documents\Visual Studio 2013\Projects\Gra\Debug\sfml-system-d-2.dll'. Cannot find or open the PDB file. . Edit: Używam Visual Studio 2013 a pobrałem "Visual C++ 11 (2012) - 32 bits" ze strony producenta - http://sfml-dev.org/download/sfml/2.1/. |
|
michal11 |
» 2014-12-04 20:55:48 Musisz ściągnąć i zainstalować Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable Package |
|
shimizu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-12-04 22:12:13 to jest jakiś paczka aktualizacyjna czy ze ogólnie mam zainstalować wersje 2012 VS?
|
|
michal11 |
» 2014-12-04 22:14:45 |
|
shimizu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-12-04 22:24:27 Nie pomogło :( |
|
Kaikso |
» 2014-12-04 22:32:50 Nie wiem jak działa dokładnie Microsoft Visual C++, ale miałem kiedyś podobnie z MinGW (w IDE działało, a poza nim nie). Ja to rozwiązałem poprzez dołączenie bibliotek *.dll do katalogu mojej aplikacji. Skopiowanie MSVCR110D.dll do miejsca z plikiem *.exe na pewno pomoże, ale raczej w tym przypadku nie jest to odpowiednie rozwiązanie. Może da się to jakoś zrobić ze statycznym linkowanie bibliotek. |
|
shimizu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-12-04 22:44:08 |
|
NopeDotAvi |
» 2014-12-04 22:49:49 odpalasz poprzez .exe czy poprzez visual studio @@glupie pytanie w sumie spróbuj ściągnąć bibliotekę daną z neta i wsadzić do katalogu z grą |
|
« 1 » 2 |