juz zalaczam :D jedno male ale :)_ jestem kobieta :)
obecnie wyglada to tak :
do
{
system( "cls" );
menu_poczatek();
cin.clear();
cin.sync();
cin >> menu_wyb;
cin.get();
if ( menu_wyb == 1 )
{
Wybor_Gracza();
cin.get();
do
{
system( "cls" );
Wybor_lvl();
losowanie();
cout << "czy zagrac jeszcze raz ?? tak =1 , nie = 2" << endl;
cin >> odp;
} while (odp != 2);
}
else if ( menu_wyb == 2 )
{
cout << "Jeszcze nie zaimplementowane" << endl;
}
else if ( menu_wyb == 3 )
{
cout << "Jeszcze nie zaimplementowane" << endl;
}
else
{
cout << tablica1[kod_j][9] << endl;
}
cin.get();
} while ( odp != 2 );
}
Usunelam cin.fail() bo i tak to nie zmienialo niczego.
Kod 1 z pierwszego posta dziala na tej samej zasadzie wiec w sumie nie ma sensu go przekopiowywac.
I teraz tak, o co chodzi, jeszcze raz powoli.
Rusza petla wyswietla MENU:
tablica1[0][10] = "1. Nowa Gra";
tablica1[0][11] = "2. Tablica Chwaly";
tablica1[0][12] = "3. Tablica Wstydu";
jezeli wprowadze wartosc 4, 5, 8 , 99 etc to zostanie wyswietlony komunikat
tablica1[0][9] = " Niewlasciwy wybor, sprobuj jeszcze raz";
po czym po kliknieciu w cokolwiek ekran sie wyczysci i MENU zostanie wyswietlone na nowo.
Jezeli uzytkownik wprowadzi wartosc : fvgfhgbwet lub a lub cokolwiek innego, ekran tylko sie wyczysci i na nowo pojawi sie menu juz bez wyswietlenia komunikatu bledu.
I to jest wlasnie moj problem.
Jezeli usune czyszczenie ekranu to istotnie pojawi sie komunikat. ale mi wlasnie zalezy na czyszczeniu ekranu.
Gdy dawalam if'a z cing.good lub cin.fail bylo tak samo.