Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] Dynamiczne alokowanie obiektów

Ostatnio zmodyfikowano 2014-12-12 08:42
Autor Wiadomość
lectre
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++] Dynamiczne alokowanie obiektów
» 2014-12-11 22:42:14
Witam. Mój program posiada pętlę główną, a ja potrzebuję w niej tworzyć obiekty w zależności od pewnej zmiennej typu bool. Posiadam już odpowiednie klasy, jednak nie potrafię uporać się z tworzeniem obiektów w sposób, który opisałem. Deklaracja obiektu nie może wisieć w kodzie luźno, ponieważ za każdym obiegiem pętli deklarowalibyśby ten obiekt, a ma on konstruktor, który definiuje pewne jego atrybuty. Atrybuty te w dalszej części kodu ulegają zmianie, więc ten sposób odpada. To samo z instrukcją if. Poza nią obiekt jest niewidoczny. Co powinienem zrobić w tej sytuacji? W miarę możliwości wolałbym dostać proste rozwiązanie, jednak skuteczne. Pozdrawiam.
P-122723
pekfos
» 2014-12-11 22:44:38
Co powinienem zrobić w tej sytuacji?
Użyć tej dynamicznej alokacji..?
P-122725
lectre
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-12-11 22:55:08
To wiem, ale w jaki sposób? Jeśli wrzucę ją luźno w kod, to przy każdym obiegu pętli głównej będzie się tworzył ten obiekt, a jeśli ubiorę go w klamry, to poza nimi jest niewidoczny.
P-122726
bnk120
» 2014-12-12 08:42:37
C/C++
while( true )
{
    MyClass * object1;
   
    if( myBoolVariable )
    {
        object1 = new MyClass( /* jakieś parametry  */ );
       
    }
}
P-122731
« 1 »
  Strona 1 z 1