[Allegro]Obrazek miga
Ostatnio zmodyfikowano 2009-12-28 22:45
kuba1817 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro]Obrazek miga » 2009-12-28 20:27:03 Czesc, mam taki problem: Pisze sobie gre, lecz podczas animacji postaci zauwazylem miganie... Postac miga za kazdym razem, gdy wszystkie klatki animacji przeleca i program przeskakuje do pierwszej. Jest to normalne? Uzywam oczywiscie podwojnego buforowania...;] Kod odpowiedzialny za animacje: if( frame > 60 ) frame = 0; else if( frame < 20 ) { masked_blit( edward_prawo_krok_1, bufor, 0, 0, edward_x, edward_y, edward->w, edward->h ); } else if( frame >= 20 && frame < 40 ) { masked_blit( edward_krok_prawo_12, bufor, 0, 0, edward_x, edward_y, edward->w, edward->h ); } else if( frame >= 40 && frame <= 60 ) { masked_blit( edward_prawo_krok_2, bufor, 0, 0, edward_x, edward_y, edward->w, edward->h ); }
Kolejnosc zdarzen:czyszcze bufor, sprawdzam kierunek ruchu, wywoluje odpowiednia funkcje, wyswietlam bufor na ekranie... Z gory wieeeelkie dzieki:)) |
|
DejaVu |
» 2009-12-28 21:38:03 if( frame > 60 ) frame = 0; else Po tym warunku nie powinno być else'a. |
|
kuba1817 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-12-28 22:45:13 Dziękuję! Jeden "else", a tek dużo może zepsuć:)) |
|
« 1 » |