Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Irrlich i .blend from .obj

Ostatnio zmodyfikowano 2010-01-01 20:26
Autor Wiadomość
szyx_yankez
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Irrlich i .blend from .obj
» 2009-12-29 22:00:05
Pisze pod Ilrrichta. w c++.
Witam otóż gdy ładuje plik .blend (format blendera) program wywala błąd "Wystpił problem z aplikacją... i zostanie zmknięta..."Gdy w blenderze wybieram export do .obj lub innych możliwych formatów którę są obsługiwane przez irrlicht'a po załadowaniu do programu są płaskie jak papier ale textury są prawidłowo rozłożone tylko ta płaskość(dodam ze w blenderze jest to cube a w programie robi sie plane).Co polecacie jakies programy do konwertowania .blen na .obj lub inne ?Czy moze jest rozwiązanie tego problemu poprzez porgramowanie?  .Za wszelkie odpowiedzi zgóry dzikuje.
P-12571
DejaVu
» 2009-12-30 09:34:59
Płaskie hm... może rzutowanie jest po prostu ortogonalne?
P-12573
szyx_yankez
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-12-30 10:32:36
Rzutowanie jest jak najbardziej dobre ponieważ gdy wczytuje modele które są ściągane przy sciąganiu irrlichta mają normalny kształt .A te moje z blendera poprastu jak kartka papieru.
P-12574
DejaVu
» 2010-01-01 20:26:40
A czy w lekcji http://kursy.ddt.pl/?LessonId=243 nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?
P-12637
« 1 »
  Strona 1 z 1