'x' does not name a type, programowanie obiektowe
Ostatnio zmodyfikowano 2014-12-21 18:55
Mistrzu350 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
'x' does not name a type, programowanie obiektowe » 2014-12-21 15:15:45 Witam! Podczas mojej zabawy z c++ i sfml napotkałem problem. Bez lania wody, proszę o pomoc. :) Z góry dziękuję. obj.h #include <SFML/Graphics.hpp> #include <iostream>
using namespace std; using namespace sf;
class Obj { public: Texture ObjTxt; Sprite ObjSpr; Obj() { }; void Load( string source ) { ObjTxt.loadFromFile( source.c_str() ); ObjSpr.setTexture( ObjTxt ); }; };
game.h #include <SFML/Graphics.hpp> #include "obj.h" #include <iostream>
using namespace sf; using namespace std;
class Game { public: Event & GameEvent; RenderWindow & GameWindow; Obj MainObj; MainObj.Load( "res/tex/stick.png" ); Mouse & GMouse; bool iscu = false, iscd = false, iscr = false, iscl = false; Game( Event & e, RenderWindow & rw, Mouse & m ) : GameEvent( e ) , GameWindow( rw ) , GMouse( m ) { }; };
Po kompilacji otrzymuję wiadomość, iż "'MainObj' does not a name type". Chciałem by klasa Obj miała funkcję tworzącą texture'e i sprite'a tylko na podstawie źródła pliku. Najpierw próbowałem zrobić to już w konstruktorze, wyskakiwały błędy, potem spróbowałem dodając osobną funkcję Load, znów błąd, więc teraz piszę do was. :) Pozdrawiam |
|
Monika90 |
» 2014-12-21 15:27:32 MainObj.Load( "res/tex/stick.png" );
Przenieś to do konstruktora klasy Game |
|
Mistrzu350 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-12-21 18:55:38 Dziękuję :) |
|
« 1 » |