[C++] Fizyka w grze 2D
Ostatnio zmodyfikowano 2014-12-26 10:24
Joda332 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] Fizyka w grze 2D » 2014-12-25 20:13:40 Pisząc grawitacja piłki nie chodzi mi tylko przyśpieszenie ziemskie ale zasadniczo o staczanie się piłki z górki załóżmy mam po prostu skocznię narciarską i na górze umieszczam piłkę a ona stacza się przyśpieszając zależnie od pochyłu skoczni no i oczywiście nie zatrzymuje się na dole ale swoją energię zamienia w kinetyczną i leci do góry i nadal w bok. No i jak to zrobić by piłka nie stała w miejscu lecz staczała się. Miałem pomysł by to zrobić tak że jeśli kolizja wykryje taki kolor to wartość przyśpieszenia jest taka ale to by było naprawdę dużo pracy. Pomocy :)
|
|
Monika90 |
» 2014-12-25 21:35:36 Użyj biblioteki Box2D |
|
Joda332 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-12-26 10:24:49 Dziękuję :) |
|
« 1 » |