Klient (aplikacja) do obsługi zdarzeń na serwerze
Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-11 14:52
marianexyx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Klient (aplikacja) do obsługi zdarzeń na serwerze » 2015-01-05 16:53:58 Programuję sobie pomału w C++, WinAPI i chciałbym się nauczyć tworzyć aplikacje, które by kontrolowały zachowywanie się innych aplikacji działających na serwerze. Mam tu na myśli np. MMORPGa działającego na zainstalowanym kliencie, takim jak World of Warcraft. Oczywiście nie mam zamiaru tworzyć takiej gry. Chciałbym się nauczyć najbardziej podstawowej rzeczy z tym związanej, tj. np. kliknięcie buttona w WinAPI, który zmieni wartość zmiennej na serwerze i odeśle komunikat, że to się udało. Moje pytanie zatem brzmi: jak wygląda ten proces i jaką wiedzę należy posiąść by taką podstawową operację można było samemu zaprogramować? |
|
marianexyx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-01-11 14:52:44 Jakby ktoś kiedyś jeszcze szukał odpowiedzi na moje pytanie to napiszę tylko, że udało mi się to osiągnąć poprzez bibliotekę SFML, której tutoriale znalazłem na tym serwisie (wcześniej nie znałem tych treści serwisu). |
|
« 1 » |