Białe prostokąty zamiast sprite [SFML]
Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-07 19:15
zmiennoimienny Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Białe prostokąty zamiast sprite [SFML] » 2015-01-05 19:42:48 Witam Ostatnimi czasy chciałem wrócić do biblioteki SFML. Wszystko ładnie pięknie, Code::Blocks skonfigurowany i przykładowy program działa. Jednakże skompilowałem kod zawarty w kursie zamiast sprite pojawia mi się biały prostokąt. Wszystko jest dobrze, obrazek jest w odpowiednim miejscu nie wiem co może być powodem. Oto kod: http://wklej.se/b600 W czym leży problem? |
|
kubawal |
» 2015-01-05 19:44:57 sf::Texture nie można kopiować, przekazywać poprzez wartość ani zwracac z funkcji. Poszukaj takich przypadków i użyj zamiast tego dynamicznej alokacji i wskaźników. |
|
zmiennoimienny Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-01-05 19:48:38 Dasz jakiś przykład? Nie jestem zbyt dobry w programowaniu. |
|
1aam2am1 |
» 2015-01-05 20:01:17 sf::Sprite sprite; sprite.setTexture( texture, true ); sprite.setPosition( 100, 25 );
|
|
zmiennoimienny Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-01-05 20:06:37 1aam2am1 Po podmienieniu teraz nic mi się nie pokazuje tylko czarny ekran. |
|
1aam2am1 |
» 2015-01-05 20:11:40 Pytanie w konsoli ci wypisuje jakieś błędy (jesteś chyba w wersji DEBUG) Wczytało ci teksture? |
|
zmiennoimienny Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-01-05 20:32:47 Chyba nie, nie mogę znaleźć jakiejkolwiek wzmianki świadczącej o tym że tekstura została wczytana. |
|
NopeDotAvi |
» 2015-01-05 20:35:42 http://www.sfml-dev.org/tutorials/2.0/graphics-sprite.php#the-white-square-problem czy tesktura sie zaladowala: sf::Texture texture; if( !texture.loadFromFile( "sciezkaDoPliku.rozszerzenie" ) ) { cout << "Nie udalo sie wczytac tekstury" << endl; }
|
|
« 1 » 2 |