[Lekcja 15] Kalkulator do sprawdzenia
Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-06 20:21
medicineman Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Lekcja 15] Kalkulator do sprawdzenia » 2015-01-06 10:19:40 Witajcie. Jestem zielony z programowania i dopiero się uczę. Mógłby mi ktoś sprawdzić kalkulator, wydaję mi się że jest dobrze zabezpieczony, ale chce się upewnić, bo może coś mi umknęło. Z góry dzięki. Btw. Jak wrzucać tutaj kody żeby były w takim formacie jak większość tutaj na forum, a nie jak kopiowane z Worda? #include <iostream>
using namespace std;