Jakosć Postaci 3d
Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-10 13:27
grafik3d2d Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Jakosć Postaci 3d » 2015-01-10 12:37:42 Witam Jestem grafikiem. Zajmuję się aktualnie tworzeniem głównej postaci do gry. Zastanawiam się jaka jest przeciętna liczba poligonów postaci w grach RPG. Nie chodzi mi o grafikę taką jak w Gothicu ale o taką, który uciągnie komputer powiedzmy 6/10. Na co maksymalnie mogę sobie pozwolić. Gdzieś wyczytałem że postać Geralta w pierwszej części Wiedzmina miała około 40tys vertexów. Oczywiście w drugiej części ta liczba z pewnością wzrosła, nie wspominając już o trzeciej gdzie modele są full wypas. Mój model nie musi mieć aż tak dobrej jakości jak w trójce ww. gry aczkolwiek taki jak w dwójce mógłby być. Moje pytanie: Na ile poligonów mogę sobie pozwolić by większość graczy mogła odpalić grę na full detalach? |
|
DejaVu |
» 2015-01-10 13:27:54 Staraj się robić modele low poly, ewentualnie mid poly.
PS. Takie pytania zadawaj najlepiej na forum graficznym. |
|
« 1 » |