Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Problem z rysowaniem TEXT zawartego w innej klasie

Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-11 17:49
Autor Wiadomość
shimizu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Problem z rysowaniem TEXT zawartego w innej klasie
» 2015-01-11 16:42:13
Mam dwie klasy:

C/C++
class Graphics {
public:
   
    Graphics();
    ~Graphics();
    void setMousePosition();
    void eventResizedBlock();
   
protected:
   
private:
    RenderWindow * window;
    Vector2u * resolutionU;
    Vector2f * resolutionF;
    Vector2f MousePosition;
    Font * font;
    Event * event;
   
    string gameName;
    string authorName;
   
    Text textGameName;
    Text textMouse;
   
    Text menubuttons[ 4 ];
   
    friend class Engine;
   
};

C/C++
class Engine {
public:
    RenderWindow window;
    Graphics graphics;
    Vector2u resolutionU;
    Vector2f resolutionF;
   
    Engine( void );
    ~Engine();
    void runEngine();
protected:
    enum State { MENU, GAME, END };
    State state;
   
private:
    Font font;
    Event event;
    void menu();
    void single();
    void exit();
};

W jednej z funkcji Engine wywołuje:
C/C++
window.draw( graphics.textGameName );
Ale niestety nic mi nie rysuje. Wszystkie parametry mam dobrze bo przed tym sprawdziłem cout'em i mi ładnie odpowiednie dane podało.
Część danych podaje w konstruktorze. Jaka może być przyczyna tego bug'a?
P-124662
NopeDotAvi
» 2015-01-11 17:17:38
a bo my wiemy, nie pokazałeś jak inicjujesz dane rzeczy. Strzelam, że nie ustawiłeś fonta dla tekstu.
P-124664
shimizu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-01-11 17:49:02
Tak jak mówiłeś. Ale zrobiłem również inny błąd... Dość głupi. Ustawiałem czcionkę dla TEXT w konstruktorze klasy Graphics a przecież jej wtedy jeszcze nie znał ;p
P-124669
« 1 »
  Strona 1 z 1