[SFML 2.0] Problem z rysowaniem TEXT zawartego w innej klasie
Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-11 17:49
shimizu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Problem z rysowaniem TEXT zawartego w innej klasie » 2015-01-11 16:42:13 Mam dwie klasy: class Graphics { public: Graphics(); ~Graphics(); void setMousePosition(); void eventResizedBlock(); protected: private: RenderWindow * window; Vector2u * resolutionU; Vector2f * resolutionF; Vector2f MousePosition; Font * font; Event * event; string gameName; string authorName; Text textGameName; Text textMouse; Text menubuttons[ 4 ]; friend class Engine; }; class Engine { public: RenderWindow window; Graphics graphics; Vector2u resolutionU; Vector2f resolutionF; Engine( void ); ~Engine(); void runEngine(); protected: enum State { MENU, GAME, END }; State state; private: Font font; Event event; void menu(); void single(); void exit(); }; W jednej z funkcji Engine wywołuje: window.draw( graphics.textGameName );
Ale niestety nic mi nie rysuje. Wszystkie parametry mam dobrze bo przed tym sprawdziłem cout'em i mi ładnie odpowiednie dane podało. Część danych podaje w konstruktorze. Jaka może być przyczyna tego bug'a? |
|
NopeDotAvi |
» 2015-01-11 17:17:38 a bo my wiemy, nie pokazałeś jak inicjujesz dane rzeczy. Strzelam, że nie ustawiłeś fonta dla tekstu. |
|
shimizu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-01-11 17:49:02 Tak jak mówiłeś. Ale zrobiłem również inny błąd... Dość głupi. Ustawiałem czcionkę dla TEXT w konstruktorze klasy Graphics a przecież jej wtedy jeszcze nie znał ;p
|
|
« 1 » |