[SFML 2] Czyszczenie pamięci
Ostatnio zmodyfikowano 2015-02-18 22:10
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2] Czyszczenie pamięci » 2015-02-18 21:22:58 Ostatnio przerzuciłem się z ALLEGRO 5 na SFML 2, w ALLEGRO były polecenia do czyszczenia pamięci jak Destroy bitmap etc. Nigdzie nie mogę znaleźć takich poleceń w SFML, przeglądałem różne projekty na internecie, i nikt tam nie stosuje zwalniania pamięci w grach przy użyciu SFML. Czy ktoś może podać mi jakiś artykuł o czyszczeniu pamięci w SFML, albo polecenia do tego służące? |
|
akwes |
» 2015-02-18 21:39:49 Destruktory :)
// Poczytaj o destruktorach w C++. SFML jest napisane obiektowo i korzysta właśnie z takich pięknych ficzerów. |
|
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-02-18 21:43:55 Bardziej chodzi mi o to czy SFML 2 automatycznie zwalnia pamięć po bitmapach, czy tak jak w ALLEGRO 5 trzeba nieużywane elementy usuwać destruktorami? |
|
akwes |
» 2015-02-18 21:59:48 |
|
NopeDotAvi |
» 2015-02-18 22:10:08 nie musisz się martwić o takie rzeczy, SFML można powiedzieć, że jest 'zautomatyzowany' i sam Ci zwolni.
|
|
« 1 » |