Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2] Czyszczenie pamięci

Ostatnio zmodyfikowano 2015-02-18 22:10
Autor Wiadomość
qest43
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2] Czyszczenie pamięci
» 2015-02-18 21:22:58
Ostatnio przerzuciłem się z ALLEGRO 5 na SFML 2, w ALLEGRO były polecenia do czyszczenia pamięci jak Destroy bitmap etc. Nigdzie nie mogę znaleźć takich poleceń w SFML, przeglądałem różne projekty na internecie, i nikt tam nie stosuje zwalniania pamięci w grach przy użyciu SFML. Czy ktoś może podać mi jakiś artykuł o czyszczeniu pamięci w SFML, albo polecenia do tego służące?
P-126764
akwes
» 2015-02-18 21:39:49
Destruktory :)

//
Poczytaj o destruktorach w C++. SFML jest napisane obiektowo i korzysta właśnie z takich pięknych ficzerów.
P-126765
qest43
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-02-18 21:43:55
Bardziej chodzi mi o to czy SFML 2 automatycznie zwalnia pamięć po bitmapach, czy tak jak w ALLEGRO 5 trzeba nieużywane elementy usuwać destruktorami?
P-126766
akwes
» 2015-02-18 21:59:48
W Allegro masz funkcje czyszczące pamięć, którą alokowałeś. W przypadku C++ istnieje mechanizm zwany destruktorami, które wywołują się same w określonych warunkach (w Allegro nie ma destruktorów). » Kurs C++Konstruktor, destruktor i konstruktor kopiujący klasy lekcja
P-126768
NopeDotAvi
» 2015-02-18 22:10:08
nie musisz się martwić o takie rzeczy, SFML można powiedzieć, że jest 'zautomatyzowany' i sam Ci zwolni.
P-126771
« 1 »
  Strona 1 z 1