Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[sfml] Kolizja bohatera z mapą kafelkową

Ostatnio zmodyfikowano 2015-02-21 16:05
Autor Wiadomość
pekfos
» 2015-02-21 14:34:35
Kolizje sprawdzaj przed wykonaniem ruchu i jeśli dla nowej pozycji zachodzi kolizja, nie zmieniaj starej.
P-126959
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-02-21 14:39:37
Żeby sprawdzić czy kolizja występuję muszę wykonać ruch. Inaczej się nie da... Chyba że..?
P-126961
pekfos
» 2015-02-21 14:42:12
Nie musisz od razu aktualizować pozycji postaci.
P-126962
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-02-21 14:54:11
Ok. Rozumiem ale to nadal nie rozwiązuje mojego problemu:(
P-126965
pekfos
» 2015-02-21 15:01:29
A zrobiłeś coś, poza zrozumieniem? Podaj aktualny kod.
P-126967
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-02-21 15:19:53
Moze na podstawie tej funkcji dało by się coś wykombinować z tą kolizją kafelków z bohaterem?

C/C++
bool kolizja( float & x, float & y, float & x1, float & y1 )
{
    if( abs( x - x1 ) > 20 || abs( y - y1 ) > 20 )
         return false;
    else
         return true;
   
}
P-126968
pekfos
» 2015-02-21 15:33:19
Wracasz do punktu wyjścia..? Może na tym zakończyć temat? Najwyraźniej uparłeś się na gotowca z internetu, który niezbyt pasuje do tego przypadku..
P-126969
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-02-21 15:37:41
Gotowiec rozwiazał by nie tylko mój problem no ale ... Dziękuję za poświęcony mi czas. Miłego dnia!
P-126971
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona