[sfml] Kolizja bohatera z mapą kafelkową
Ostatnio zmodyfikowano 2015-02-21 16:05
pekfos |
» 2015-02-21 14:34:35 Kolizje sprawdzaj przed wykonaniem ruchu i jeśli dla nowej pozycji zachodzi kolizja, nie zmieniaj starej. |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-02-21 14:39:37 Żeby sprawdzić czy kolizja występuję muszę wykonać ruch. Inaczej się nie da... Chyba że..? |
|
pekfos |
» 2015-02-21 14:42:12 Nie musisz od razu aktualizować pozycji postaci. |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-02-21 14:54:11 Ok. Rozumiem ale to nadal nie rozwiązuje mojego problemu:( |
|
pekfos |
» 2015-02-21 15:01:29 A zrobiłeś coś, poza zrozumieniem? Podaj aktualny kod. |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-02-21 15:19:53 Moze na podstawie tej funkcji dało by się coś wykombinować z tą kolizją kafelków z bohaterem? bool kolizja( float & x, float & y, float & x1, float & y1 ) { if( abs( x - x1 ) > 20 || abs( y - y1 ) > 20 ) return false; else return true; }
|
|
pekfos |
» 2015-02-21 15:33:19 Wracasz do punktu wyjścia..? Może na tym zakończyć temat? Najwyraźniej uparłeś się na gotowca z internetu, który niezbyt pasuje do tego przypadku.. |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-02-21 15:37:41 Gotowiec rozwiazał by nie tylko mój problem no ale ... Dziękuję za poświęcony mi czas. Miłego dnia! |
|
1 « 2 » 3 |